Updaterad av Krs000
för 9 år sedan
Hej,
Vi åkte till Gran Canaria i januari det här året efter att någon sa att det gick att bada där då, men det blåste halv storm och inte en kotte badade. Har ni några andra tips på trevliga destinationer i slutet av dec / början av jan där det är badväder den tiden på året? Priset bör vara så ...
Malaysia
Indrakshi,
31 aug. 2014
Updaterad av My53
för 10 år sedan
Jag och min sambo planerar en 4-veckorsresa till Asien i januari 2015, vi har bokat flyg ToR BKK.
Planen är att börja med ca en vecka i Thailand för strandhäng med vänner.
Efter det vill vi till Borneo. Antingen via ett par nätter i Singapore eller Kuala Lumpur.
På Borneo funderar vi på att ...
Egypten
Mrslind,
6 dec. 2007
Updaterad av Kexchoklad
för 16 år sedan
vi funderar på att åka dit men vi tvekar pga av värmen,, finns de värme eller ska man välja annat resemål i januari? ... Becz: det var väldigt blåsigt när vi var där 13e-27e december men dom sa det även egypterna själva att vi haft otur och fått deras vinterväder (22-27 grader i skuggan och blåst= ...
Asien
Malena71,
15 jan. 2020
Updaterad av Erik777
för 4 år sedan
Hej!
Nyss hemkommen från en fantastisk resa till Singapore-Langkawi-Koh Lipe. Vi är supernöjda - en sådan bra mix av storstad och härligt ö-liv. Blev så förtjust i Singapore.
Börjar genast drömma mig bort till nästa resa :) Eftersom vi tyckte om mixen storstad o sol/bad funderar jag på Kuala ...
Updaterad av Swekrezz
för 9 år sedan
Hej!
Jag och maken har börjat fundera på att åka iväg en vecka i januari/februari månad någon gång. Vi vill ha sol, bad och avkoppling men inte flyga tvärs över jorden för det. Gärna Europa.
Någon som har några idéer roligare än Kanarieöarna?? Gärna stadiga 24-25 grader minst.
Anyone? :-) ...
Updaterad av Canada2000
för 10 år sedan
Vart ska man resa om man vill ha varmt, soligt, inga moln på himlen och runt 25-30grader i januari? Ej Thailand... Funderade på Mexico men när jag googlar så står det att det kan förekomma regnskurar, samt en vän som var där och dom hade molnigt, allt sånt som jag vill undvika... ... Canada2000: ...