Sol och bad
Hej, söker reskompis för sol och bad-semester kring den 19 juli. En vecka någonstans i värmen. Vännerna åker med sina respektive eller har inte råd.
Jag är inte så farlig som jag ser ut. ;-)
Jag är inte så farlig som jag ser ut. ;-)
Hej Krullis :)
Precis som dig så är jag ute efter en lugn sol- och badsemester någon vecka v.29-31. Har koll på sista minuten-priserna och de börjar bli jättelåga nu när värmen är framme och härjar här i Stockholm :)
Jag tänker mig Kreta, Malta, Mallorca, Sicilien eller liknande ö/kuststräcka. Om du är bekväm med att åka med motsatt kön och kanske kan tänka dig upptäcka resmålet med hyrbil så kanske vi kan köra!? :)
/Kristian
Precis som dig så är jag ute efter en lugn sol- och badsemester någon vecka v.29-31. Har koll på sista minuten-priserna och de börjar bli jättelåga nu när värmen är framme och härjar här i Stockholm :)
Jag tänker mig Kreta, Malta, Mallorca, Sicilien eller liknande ö/kuststräcka. Om du är bekväm med att åka med motsatt kön och kanske kan tänka dig upptäcka resmålet med hyrbil så kanske vi kan köra!? :)
/Kristian
Jag har kollat upp att hyra bil på Kreta. Det är väldigt billigt att hyra en vecka och där finns mycket att upptäcka :)