Sol, fest och skönt folk!

31 maj 2011 23:32
Visningar: 247
Tjabba! Tänkte åka iväg på nån rolig resa framåt hösten, sent i augusti och en bit in på september. Typ 2-3 veckor beroende på pris osv.

Du/ni kanske redan planerat en resa och vill ha med en extra partyglad kille?
Jag har inga som helst krav vad gäller resmål, så länge det är rätt mycket folk i ens egen ålder, och mycket hålligång. Boende har jag inga problem att betala lite mer för, inte heller dela rum/lägenhet med några.

Hursomhelst, jag är en kille på 19 år, för det mesta ett leende på läpparna, gillar att festa och träffa nytt folk. Tar dagen som den kommer. Har väl mest som mål att ha jävligt roligt, träffa skönt folk och festa och sola m.m.

Jag bor i Stockholm, och flyger därmed från Arlanda... så skulle ju vara önskvärt om du/ni också bor här i Stockholmsområdet. Man vill ju liksom träffa människorna man ska åka med innan det är dags. Och så vore det ju en fördel om man kan åka tillsammans in till någon resebyrå och spika resan ihop.

Söker er trevliga killar och tjejer som har liknande mål på resan som jag.
Skicka ett PM om det här låter intressant, eller fråga här i tråden.

Bild på mig finns vid intresse såklart.

// Jerry
26 juni 2011 17:26
Tjo!
Har tänkt åka iväg i mitten på augusti till antingen Ayia Napa eller Rhodos. Men ingen vill följa med mig, alla pluggar eller jobbar. Själva tanken med resan är egentligen att sola, festa och bara gå helt crazy!

Jag kan uppfattas som en något blyg tjej men alla säger att jag är väldigt lätt att umgås med. Är väldigt öppen och gillar att hitta på saker.

Tyvärr bor inte jag i stockholmstraktena utan uppe i Norrland. Men det kanske inte gör något?

//Jeanette