Söker sällskap runt v 32/33
Hej!
Jag har inga kompisar som är tillgängliga/ kan haka på en festresa med mig denna sommaren vilket är trist..
Men jag skulle gärna vilja dra till antingen Rhodos/Ibiza/ayia napa och undrar om ngn är på /vill följa med?? :)
Ska älska sol, bad och FEST, gärna träffas någon gång innan för att boka osv osv!
Hade tänkt mig att dra vid vecka 32/33 men är det någon som vill innan går de och lösa med! Skulle va sjukt kul att få en ny bekantskap och uppleva en go resa! :)
Jag har inga kompisar som är tillgängliga/ kan haka på en festresa med mig denna sommaren vilket är trist..
Men jag skulle gärna vilja dra till antingen Rhodos/Ibiza/ayia napa och undrar om ngn är på /vill följa med?? :)
Ska älska sol, bad och FEST, gärna träffas någon gång innan för att boka osv osv!
Hade tänkt mig att dra vid vecka 32/33 men är det någon som vill innan går de och lösa med! Skulle va sjukt kul att få en ny bekantskap och uppleva en go resa! :)
Jag är jäkligt på! Har precis samma problem som du samt att jag tycker att det skulle kunna vara lite av en spännande utmaning att åka med en helt ny människa ;) Jag jobbar inom vården under sommaren men gör mitt sista pass 4 augusti och efter det är jag helt och hållet fri :) Du får gärna maila mig på (Logga in för att se e-postadress) så kan vi snacka vidare ;D
Jag är på :)) Vill åka i Augusti någon gång, till ett festställe. Vart spelar inte så stor roll :P Skulle va kul om man kunde dra några stycken. Adda mig på facebook om nån vill med, Alexandra Öhnell (ej den från Mora)
Tjena, har semester från 4 aug. och 3 veckor fram. Jag är riktigt sugen på att dra utomlands men har inga att resa med för tillfället... Har varit i Aiya och Rhodos, vilka är helt OK, men Ibiza tror jag av egna erfarenheter är bäst av alternativen. Ayia framför Rhodos om man vill ha fest!
Är själv mest inne på 10-14 dagar men hade du/ni tänkt annat är jag öppen för förslag.
Skulle vara kul att dra ner ett gäng och lära känna lite nytt folk!
Skicka ett pm vid intresse!
Är själv mest inne på 10-14 dagar men hade du/ni tänkt annat är jag öppen för förslag.
Skulle vara kul att dra ner ett gäng och lära känna lite nytt folk!
Skicka ett pm vid intresse!
Hej har det blivit något uppstyrt av detta? :) Jag kommer hem från Ayia Napa 1/8 men har semester t.o.m 17/8 så åker gärna på en resa till :)
Jag hoppas de blir uppstyrt! Vill gärna dra iväg på en festresa, men lägg till mig på Facebook så kan vi snacka mer där, Johanna Höglund! :)
Fanns många Johanna Höglund, tror det är lättare om du lägger till mig istället (finns bara en ;) Ewelina Hoang
Medlemmen har tagit bort svaret
Ja de tycker jag låter bra! Någon som vill starta och bjuda in alla som är intresserade?
lägg till mig :) michaela erman
Citerat från Masted:
lägg till mig med ^^Citerat från Johannaemmaa:
Ja de tycker jag låter bra! Någon som vill starta och bjuda in alla som är intresserade?
Ok addar dig o drar ihop en grupp på fejjan :)Ja de tycker jag låter bra! Någon som vill starta och bjuda in alla som är intresserade?
Bara'a Aledwan
hej. skapade just en grupp med några andra på fb för en veckas sol, bad o festa i augusti. häng med gruppen o se if det e nått för er .
https://www.facebook.com/events/596788803751906/?ref=29&ref_notif_type=like&source=1
https://www.facebook.com/events/596788803751906/?ref=29&ref_notif_type=like&source=1
Lägg till mig med! fb Sandra Malm :D
skicka gärna en inbjudan till mig också, Kim Kornesjö! Sjukt taggad =D !
Hejsan!
Hur har de gått med detta?
Jag är också sjukt sugen, kan någon lägga till mej om de inte är försent? :) Lucas Ederby på fejjan!
Hur har de gått med detta?
Jag är också sjukt sugen, kan någon lägga till mej om de inte är försent? :) Lucas Ederby på fejjan!
lägger till er senare ikv
det e fortfarande aktuellt dock ska ni göra samma sak som gänget då låter jag bli redan nu.
alla kan nämligen inte åka samtidigt o dom krånglar till.
det e fortfarande aktuellt dock ska ni göra samma sak som gänget då låter jag bli redan nu.
alla kan nämligen inte åka samtidigt o dom krånglar till.
Hej på er.
Jag sitter nästan i samma båt som er andra.
En kompis och jag tänkte dra för att bara slippa se vardagen här i Sverige.
Runt 17/8-23/8 hade vi tänkt, vart ska alla och vart är bäst att åka?
Hade varit kul att träffa folk.
MVH
Jag sitter nästan i samma båt som er andra.
En kompis och jag tänkte dra för att bara slippa se vardagen här i Sverige.
Runt 17/8-23/8 hade vi tänkt, vart ska alla och vart är bäst att åka?
Hade varit kul att träffa folk.
MVH
Kom till ibiza 6-13 aug party people ;)
Hej alla!
Hittar ingen facebookgrupp!
Har nu bokat en resa till Grekland och Hersonissos den 7 aug-14 aug med en vän! Kul om det är fler som är där, kommer dit?! Men har tänkt mig en till resa kort därpå typ den 18 aug eller liknande till valfritt resmål, men kan vi ordna med en grupp eller om det redan finns en?!
Hittar ingen facebookgrupp!
Har nu bokat en resa till Grekland och Hersonissos den 7 aug-14 aug med en vän! Kul om det är fler som är där, kommer dit?! Men har tänkt mig en till resa kort därpå typ den 18 aug eller liknande till valfritt resmål, men kan vi ordna med en grupp eller om det redan finns en?!
Hejsan! Har ni åkt iväg redan annars funderar jag på att ta en sistaminuten den här veckan! Kram!!