Söker reskompis till tidig 2019
Nu har jag inte rest på nästan 3 år och jag BEHÖVER komma ifrån verkligen lite. Tänkte resa någon gång tidigt 2019, absolut senast april. Kan flyga ifrån Göteborg/Köpenhamn och ganska öppen för förslag och idéer. Har inga måsten, vill bara komma ifrån med en gö skön människa/gäng.
Lite om mig, jobbar i restaurangbranchen, singel, har alltid gott humör och älskar livet!
Mig ser ni sällan utan ett leende på läpparna :)
Den/de jag reser med får vara av valfritt kön och okej med att människor är olika och att olika är bra! Har du/ni go inställning till livet så kommer vi bra överens.
Lite om mig, jobbar i restaurangbranchen, singel, har alltid gott humör och älskar livet!
Mig ser ni sällan utan ett leende på läpparna :)
Den/de jag reser med får vara av valfritt kön och okej med att människor är olika och att olika är bra! Har du/ni go inställning till livet så kommer vi bra överens.
jag funderar på vietnam (ho chi minh och phu quoc) alt dominikanska republiken 2 veckor i början på feb. nåt som kan locka? =)
Hej!
Har du hittat någon reskompis än? Jag är lite inne på att åka till Egypten i slutet av februari, intresserad av det? 😃
Har du hittat någon reskompis än? Jag är lite inne på att åka till Egypten i slutet av februari, intresserad av det? 😃