Söker reskompis till hösten 2013!

6 juni 2013 21:23
Visningar: 183
Hej!

Jag vill gärna dra iväg till Asien i höst. Backpacking? Åka till Thailand, Malaysia, Fillipinerna, Indonesien, Singapore.... Däromkring! Vill kolla in tempel, se saker, kanske lära mig surfa, festa lite, bada, träna, sola, vandra, äta, sova. Kankse volontära nån vecka. :-) Är också intresserad av Australien.

Åker jag runt i Asien siktar jag på att resa i några månader, 2-4 ungefär. Om Australien är aktuellt så blir det kanske lite längre. Att man kanske kan kombinera jobb med nöje.

Är du min reskompis? Eller ni? Vi kan ju bolla lite idéer om det är någon som vill iväg till hösten. Har en kompis som jättegärna vill åka runt i Sydamerika, men det känns lite mer riskabelt av nån konstig anledning.... Men om någon ska dit vill jag gärna veta varför och lite mer om planerna så kanske jag kan tänka mig mer att åka dit! Kanske kan vi åka 3 då! Men som nämnt, känns på något sätt lite läskigt med det som första långresan. :/ Dunno....

OJ, vad jag skrev mycket! Ni kan maila mig på (Logga in för att se e-postadress) eller lägga till mig på facebook - Caroline Sundling.

Passar på att hälsa lycka till med resandet utifall vi inte hörs!

Trevlig sommar,
Caroline
7 juni 2013 13:38
Hej! Jag kan åka i början på november, kanske lite sent? Jag är intresserad av Asien
10 juni 2013 17:14
Hej!

Ja, det var lite senare än vad jag tänkt mig... Men man kan ju eventuellt mötas upp i sådana fall! Är fortfarande lite splittrad kring om jag vill till Australien, Asien eller Sydamerika dock... Att det ska vara så svårt att bestämma sig för somliga!? :(

Hur ser dina planer ut?
Av Reppsi
10 juni 2013 18:57
Hej! Du låter lika velig som jag.. Just nu är jag nog mest inne på Australien och helst även Nya Zeeland men blir nog borta uppemot året då och kombinerar med jobb där nere. Vill dyka, lära mig surfa, hoppa fallskärm, bungyjump, bada, sola, träna, festa och allt möjligt! Är också från Stockholm :)
planerar att åka okt/nov, hör av dig om det låter interessant!
Regina Gustavsson på fb :)