Söker reskompis till Australien, Nya Zeeland och Fiji

Av Chultin
18 juni 2017 19:02
Visningar: 189
Tjena! Någon som är sugen på att åka på en lite längre resa till Australien, Nya Zeeland, Fiji och även runt till dom andra öarna 🤗 Jag hade tänkt att åka typ efter sommaren 2018 och fortsätta tills pengarna tar slut 😂 Jag är öppen för det mesta, vill se så mycket som möjligt!
21 juni 2017 00:55
Hej :D Jag har planer att åka redan i januari 2018 :) Är Detta aktuellt för dig också eller satsar du på en resa lite längre fram? :)
Av Chultin
21 juni 2017 06:59
Det blir lite snabbt, jag tänkte mig typ oktober, november så jag hinner få ihop pengar🤗
24 okt. 2017 19:30
Hej tänkte också åka efter sommaren -18. Tänkte åka omkring i någon månad sedan söka arbetsvisum i Nya Zeeland. Har ingen att åka med men vore kul att ha någon att dra igång resan med. Hör av dig om du är intresserad :)
/ Linda
Medlemmen har tagit bort svaret
6 nov. 2017 08:41
Heej! Har du kommit iväg än? Är isf taggad på att mötas upp i Fiji nu i november december :D
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Chultin
6 nov. 2017 10:46
Citerat från Lindasandberg:
Hej tänkte också åka efter sommaren -18. Tänkte åka omkring i någon månad sedan söka arbetsvisum i Nya Zeeland. Har ingen att åka med men vore kul att ha någon att dra igång resan med. Hör av dig om du är intresserad :)
/ Linda
Ja absolut! Pm:a mig, Celine Hultin 😃
Av Chultin
6 nov. 2017 10:47
Citerat från Lovisafransson:
Heej! Har du kommit iväg än? Är isf taggad på att mötas upp i Fiji nu i november december :D
Nja det blir lite snabbt, jag tänkte nästa år 🤗