Söker reskompis för påskhelgen. Tänkte satsa på Barcelona men är öppen för förslag.
Hej,
Är en man på 23 år som är sugen på lite äventyr. Söker någon kille eller tjej som har lust att hänga med ner till Barcelona eller någon annanstans (är fullt öppen för förslag) under påskhelgen 18-21 April.
Gillar att gå ut och uppleva kulturen och bara vandra runt och ta in allt under dagarna och sen under kvällarna gå på barer och klubbar och festa till det.
Själv är jag resvan och pålitlig. Kom precis hem från Turkiet och känner att jag bara längtar efter att få åka iväg igen. När jag satt och spanade hittade jag denna siten, så vi gör ett försök. :)
Hör av er
/ Simon
Är en man på 23 år som är sugen på lite äventyr. Söker någon kille eller tjej som har lust att hänga med ner till Barcelona eller någon annanstans (är fullt öppen för förslag) under påskhelgen 18-21 April.
Gillar att gå ut och uppleva kulturen och bara vandra runt och ta in allt under dagarna och sen under kvällarna gå på barer och klubbar och festa till det.
Själv är jag resvan och pålitlig. Kom precis hem från Turkiet och känner att jag bara längtar efter att få åka iväg igen. När jag satt och spanade hittade jag denna siten, så vi gör ett försök. :)
Hör av er
/ Simon
Hejsan Simon! Vi är två tjejer på 19 år som också hade tänkt dra till Barcelona under påskhelgen! Vore kul att dra ner om man är fler! Har du planerat något särskilt boende eller så? :)
Med vänlig hälsning, Felicia
Citerat från Linneajohansson:
Hejsan Simon! Vi är två tjejer på 19 år som också hade tänkt dra till Barcelona under påskhelgen! Vore kul att dra ner om man är fler! Har du planerat något särskilt boende eller så? :)
Hej,Hejsan Simon! Vi är två tjejer på 19 år som också hade tänkt dra till Barcelona under påskhelgen! Vore kul att dra ner om man är fler! Har du planerat något särskilt boende eller så? :)
Låter perfekt, instämmer att det är roligare om man är fler. =)
Har kollat in en del lägenheter som uthyres på tripadvisor. Gjorde just en ny sökning för 3 bäddars lägenheter och fann denna http://www.tripadvisor.com/VacationRentalReview-g187497-d4407972-Apartment_in_Gothic_Quarter-Barcelona_Catalonia.html och det är något i den stilen jag tänkt i så fall, fast har ni andra tankar eller hellre vill bo i hotel så funkar det med. :)