Söker reskompis för backpacking i Sydamerika . Avfärd snarast :)
Hej! Jag undrar om det finns någon spontan och pålitlig person som är sugen på att göra äventyr och skapa minnen i Sydamerika. Tänker mig avfärd senast i början av maj!
Är öppen för förslag vad gäller rutt och sevärdheter. Är mest väldigt sugen på att bara se en världsdel jag hört så mycket gott om.
Jag är en glad tjej på 21 år som fått blodad tand för resandet. Kom ganska nyligen hem från en långresa i Asien. Innan dess var jag två månader i Australien.
Är öppen för förslag vad gäller rutt och sevärdheter. Är mest väldigt sugen på att bara se en världsdel jag hört så mycket gott om.
Jag är en glad tjej på 21 år som fått blodad tand för resandet. Kom ganska nyligen hem från en långresa i Asien. Innan dess var jag två månader i Australien.
Medlemmen har tagit bort svaret
Hej! 22 år och kommer från västkusten! Skulle åkt till Sydamerika i 2 månader ned en annan tjej jag hitta här men hon kan tyvärr inte löngre.. Redan nästa vecka! Så är jätteöppen för förslag men åker gärna snarast ☺️ Vill verkligen äventyra och upptäcka allt möjligt! Vad heter du på Facebook?
Medlemmen har tagit bort svaret
Hej! Jag är 21 år gammal och bor i Kungsbacka, jag är också sugen på Sydamerika, inga direkta planer, finns så himla mycket som jag vill se och göra! Att backpacka Sydamerika har alltid stått högt på listan och nu känner jag att det är dags! Min plan är att komma iväg i början av maj och förhoppningsvis hittat en reskompis att ha planerat en rutt med innan dess :)
Har själv planer på att resa runt i Sydamerika i ett par månader rätt snart. Vore väl kul om man kunde hitta sällskap en del av resan iallafall.
Hej! Jag är 21 år och vill gärna ut och resa i Sydamerika. Har varit i Ecuador ganska många gånger men skulle gärna vilja åka till flera länder i Sydamerika . Jag har inte bokat någon flygbiljett men vill åka runt 12-16 april och sen stanna till mitten av maj. Hör gärna av er helst på Facebook eller på min mail
Malin Tannlund
(Logga in för att se e-postadress)
Malin Tannlund
(Logga in för att se e-postadress)