Söker reskompis 2017/2018 Asien

19 juli 2017 23:52
Visningar: 220
Hej! Jag är 19 år gammal och har nyss tagit studenten! Har länge varit sugen på att backpacka i Asien men har inte hittat någon som kunnat eller velat riktigt! Jag funderar på att åka i januari och vara borta minst 2 månader. Är det någon som är sugen på att resa då så hör gärna av er! :)
20 juli 2017 14:11
Hej! Vad roligt. Jag har också precis tagit studenten och är precis som du sugen på Asien. Jag vill gärna åka runt i Asien i ett par månader för att äventyra och upptäcka nya länder. Lägg gärna till mig på Facebook där jag heter Mimmi Nordin så kanske vi kan kolla om vi har samma planer inför en resa? :)
22 juli 2017 17:00
Vart i Asien hade du tänkt dig? hade själv tänkt åka till Thailand, Malaysia, Bali och filipperna men har ingen att åka med om du är sugen på att resa med mig så hör av dig!!
linnea sjö @ facebook
linneas96 @ snapchat
26 juli 2017 19:45
Hej! Hade också planerat att backpacka i höst/vinter men då min "planerade" reskompis hoppade av så har jag inte längre någon att åka med :/ , men vill verkligen inte låta det hindra mig från att resa :D de länderna är de som jag också gärna vill besöka och hade vart supernice med härligt sällskap så man inte är alldeles ensam haha. Hör gärna av dig :)
kram!