Söker reskompis!

Av Emms78
13 apr. 2010 18:12
Visningar: 399
Hej!

Jag är så sugen på att resa iväg, men har ingen att åka med då alla jag känner har sitt på olika håll...Men jag vill inte låta det stoppa mig utan kommer att åka iväg i slutet av sommaren. Det hade varit jättekul med sällskap, vill ha något att dela allt med och det är alltid kul att träffa nya människor! Jag är på planeringsstadiet vad jag vill göra, men allt från volontär till språkresa lockar....! Sydamerika, Spanien, Afrika...osv...Jag gillar att göra det mesta och är öppen för nya saker och ställen. Om ni också vill iväg så hör av er, livet är här och nu! Förresten...är 31 år och bor i södra Sverige, jobbar för fullt och längtar ut i världen!
14 apr. 2010 23:15
Hej!

Jag sitter i samma sitts, visseligen mycket yngre än dig. Men känner att det inte finns någon attraktion kvar för mig i det här landet.
Vill dra iväg till värmen på obestämd tid. Fast är nog mer inne på semester blandat med att jobba.
Hör gärna av dig.
/Madelene
Av _lisa_
10 mars 2011 10:42
Hej!
Jag känner likadant, vill se så mkt av världen, men har ingen som har tid/råd/lust att haka på.
Tycker att det vore jätte intressant att åka till sydamerika som volontär, ev med handikappade.
Men är öppen för förslag. Blir i såfall i höst/vinter. Vore skönt om man kunde vara borta en längre tid. Måste dock ta ett snack med min chef först och se om man kan få vara tjänstledig.
29år bor i Västerås.
10 mars 2011 12:14
Hej! Johanna heter jag, 26 år, från södra Dalarna. Har du tagit dig iväg än? Jag jobbar på ett vikariat som går ut i Augusti, så jag är supersugen på att dra iväg och jobba utomlands i höst. Jag har heller ingen som kan åka med mig, och känner att det vore roligare med sällskap :) Du/ kan väll höra av dig/er om du/ni inte kommit iväg och kanske vill bolla idéer med mig. Finns på msn, (Logga in för att se e-postadress) Min mail är samma fast med ett a på slutet.

Ha det bra!

Johanna