Söker resesällskap till Bali/Thailand/Filippinerna/?? i sommar.

23 mars 2017 21:55 (redigerad)
Visningar: 162
Hejsan! Jag vill försöka resa iväg i sommar men har inte bokat något ännu, men det jag vill försöka göra är att åka till Bali/Thailand främst och sen se vart äventyret tar sig. Vill försöka vara borta minst 4v upp till 8-10v. Är väldigt flexibel och är trött på att resa själv och tänkte testa på detta vilket är helt nytt för mig. Så tänkte se om det finns andra som är sugen på att göra något liknande även om det bara är under en kortare period.

Som person är jag väldigt snäll och trevlig, gillar att träffa nya människor. Är ganska ordningsam och har rest mycket, vill testa på mer backpackerstyle vilket jag inte har gjort mycket förut och bara se var allt leder till. Undrar ni mer så säg till! //Gustav
Av Klugen
14 apr. 2017 21:12
Hoj!
Planet går imorgon till Bangkok och kommer vara där 2 veckor innan jag bestämmer mig för vart jag ska dra vidare. Planen är att resa i Thailand minst en månad men inget direkt spikat, tar dagen som den kommer :) Första gången jag själv backpackar så lite sällskap hade varit nice.
14 apr. 2017 22:10
Hej jag har bokat flyg till Bali den 17 juni och har tänkt vara där 4v. Har en ombokningsbar hembiljett från Bali så finns möjlighet att jag stannar längre eller åker till annan plats. Så om du fortfarander är på resanden fot då så hör gärna av dig.
Av Klugen
18 apr. 2017 13:42
Jag hör av mig! Har en tendens till att glömma saker så adda mig på FB så ska jag nog inte glömma dig i första taget :) Pontus Fyrkanten Klug