Soker resekompis till sydostasien from jan 2017

Av Zhozho
8 okt. 2016 14:35
Visningar: 110
Hej!

Jag vill jatte garna resa o backpacka till Sydostasien nagra manader from januari 2017. Jag funderar främst på Thailand, Laos, Kambodja, Vietnam, Filippinerna och Indonesien. som det ser ut nu har jag ingen att resa med så det vore underbart att hitta någon mer som vill haka pa :) Finns det tid och budget over kan jag aven tanka mig att resa vidare till Australien och Nya Zeeland med.
Under resan vill jag uppleva allt från lokalbefolkningens kultur, gamla tempel, teodlingar, stränder och massa äventyr!

Jag har tidigare bott i USA (LA) i ett år och rest runt lite o nu vill jag utforska andra delar av världen.

Jag är social, glad o flexibel. Hör gärna av er om ni undrar något eller också är intresserade !

https://www.facebook.com/sara.z.mohamad

Sara
8 okt. 2016 16:00
Hej jag reser själv och kommer befinna mig på resande fot ifrån oktober! hör gärna av dig om du vill träffas eller mötas upp. Mina resplaner är inte bestämda än utan jag kommer ta det lite som det kommer. Vart hade du tänkt att resa först? mvh Ida
Av Zhozho
8 okt. 2016 16:28
Citerat från Idalindh:
Hej jag reser själv och kommer befinna mig på resande fot ifrån oktober! hör gärna av dig om du vill träffas eller mötas upp. Mina resplaner är inte bestämda än utan jag kommer ta det lite som det kommer. Vart hade du tänkt att resa först? mvh Ida
Vad kul! Hur lange kmr du vara pa resande fot? Jag tankte aka i jan nangang i sa fall..o kanske borja med Bangkok men inget ar spikat an.