Söker resekompis till äventyr i Asien i Januari 2019

30 sep. 2018 16:45
Visningar: 258
Hej! Är väldigt sugen på att backpacka i Asien efter årsskiftet i ett par månader. Har än så länge funderat på att åka till Thailand, Vietnam, Filippinerna, Indonesien och är väldigt öppen för förslag till andra länder också. Jag vill på resan äventyra, sola och bada, festa, upptäcka kulturen och bara uppleva Asien! Just nu har ingen i min närhet tid eller viljan att åka och söker därför efter resekompisar här istället! Kan tänka mig att åka tillsammans både med en eller i ett gäng!

Hör gärna av er :)
1 okt. 2018 12:37
Hej!! Jag är också sugen på att åka till Asien i början av nästa år. Vore superkul om vi kunde snacka lite mer! :)
Insta: jennielblomqvist
Medlemmen har tagit bort svaret
10 okt. 2018 19:48
Heej! Har ni dragit ihop något? Jag ska ner med min sambo i slutet på Januari men han åker hem i slutet på februari så hakar gärna på er efter det. Jag och sambon tänkte åka till Filippinerna och Vietnamn medans jag själv gärna vill fortsätta i Thailand, Kambodja, Laos eller Malaysia kanske?
Skriv ett meddelande eller skriv till mig på insta (lisasallad) om det låter som något för er 😁 är också ute efter äventyr i kombo med strandhäng och fest. Ska plugga på distans så måste ju vara liite skötsam😉
12 okt. 2018 20:29
Heej tjejer! Har ni planerat något skoj? Jag är också sugen på att resa med ett gäng som är lite party sugna hehe skriv gärna till mig på insta! MatildaFritz
Av Cajsaj
16 okt. 2018 11:13
Här har ni en till som är sugen på att dra iväg ibörjan på året!
Instagram: Cajsajosefin