Söker resekompis till Asien.

17 juni 2015 14:49
Visningar: 61
Hej jag är en glad och äventyrlig tjej på 22 år.
Ska ut och resa i 3 månader ner till Sydostasien och letar nu efter någon som har lust att följa med.
Jag kommer att börja min rutt i Thailand eftersom det är lätt att ta dig överallt ifrån Bangkok.
Sedan har jag lust att besöka länder som Laos, Kambodja, Vietnam, Indonesien mm. Vill även på surfcamp på Bali.
Någon som är lust att följa med tjejer/killar, så hör av er! :)
17 juni 2015 18:23
Hej Julia!

Jag heter Anna, är 28 år och har samma planer som du! Vill köra den klassiska backpacker-rutten Thailand-Laos-Vietnam m.m. Är också nyfiken på Bali :)

När tänkte du åka?
24 juni 2015 21:33
Jag vill också åka!:) men när? Jag hade tänkt dra i december / januari och vara borta minst 3 månader!
Medlemmen har tagit bort svaret
9 aug. 2015 19:34
Heej! Har också tänkt åka till Asien och som du vill jag också på surfcamp på Bali! Har också tänkt mig 3 månader ungefär. Letar nu efter resesällskap då min kompis som jag planerat med dragit sig ur.. Men när hade du tänkt resa? Min plan är väl i början av 2016?? Har du samma planer fortfarande lägg gärna till mig på fb. :)
9 aug. 2015 20:37
Hej Julia!
Jag tänkte precis boka surfcamp på bali i två veckor från den 21 September. Sen är tanken att jag ska backpacka runt i Asien och eller Australien fram till Jul. Tänkte åka själv då jag inte har så många vänner som vill hänga på. Hade varit roligt att mötas upp eller något, alltid roligare att resa med andra. Jag är sugen på mycket äventyr!