Sydamerika
Johanna_c,
13 nov. 2024
Updaterad av Johanna_c
för 1 vecka sedan
Hej alla resglada! Jag vill Äka till Sydamerika i vÄr. Framförallt med fokus pÄ vandring, Àventyr och naturupplevelser. Jag vill uppleva mycket och tÀnker spontant lÀgga cirka 2 mÄnader pÄ att resa runt. Patagonien, Eldslandet, Bolivia, Machu Picchu, Ecuador Àr nÄgra platser jag vill till. Jag ...
Sydamerika
Martintravelglobal,
20 aug. 2024
Updaterad av Pledge
för 2 veckor sedan
Hej,
Det hade varit riktigt kul om nÄgon hade haft intresse av att följa med till Sydamerika nÄgon gÄng nu i kommande november/ december. Argentina och andra lÀnder Àr ocksÄ av intresse.
Jag Àr en livsglad person, empatisk, Àventyrslysten, Àlskar mÀnniskor och natur. Vem Àr du?
Ska vi ...
Sydamerika
Rick_stromberg,
12 juli 2024
Updaterad av Rick_stromberg
för 19 veckor sedan
HallÄ!
Mitt namn Àr Rick, jag Àr 30 Är och har bestÀmt mig för att gÄ ur min comfort zone, sÄ att jag vÄgar att resa sjÀlv i framtiden. DÄ jag ogÀrna flyger sjÀlv men klarar mig bra sjÀlv nÀr jag har landat söker jag nÄgon som Àr öppen för att flyga i ett sÀllskap men inte nödvÀndigtvis umgÄs ...
Sydamerika
Erik1998,
21 juni 2023
Updaterad av Foffi
för 40 veckor sedan
HallÄ!
Mitt namn Ă€r Erik, jag Ă€r 25 Ă„r och har bestĂ€mt mig för att testa âvingarnaâ och gĂ„ ur min comfort zone, sĂ„ att jag vĂ„gar att resa sjĂ€lv. i framtiden och att kunna se andra kulturer, jag Ă€r extremt social och Ă€r vĂ€ldigt anpassningsbar, samt nyfiken och skulle gĂ€rna vilja dela min resa med ...
Sydamerika
Camillaleonora,
15 jan. 2024
Updaterad av Foffi
för 40 veckor sedan
Hejsan!!
Camilla heter jag och Àr en (snart)27-Ärig tjej frÄn Finland! Bor numera i Stockholm.
Jag planerar Ă„ka till Sydamerika i april (1 mĂ„nad) iĂ„r och söker nu resekompis(ar)! đ đ
Jag Ă€r öppen för förslag nĂ€r det gĂ€ller lĂ€nder, planering etc! âïž
Jag har rest ensam förut men ...
Sydamerika
Linaterner,
2 sep. 2023
Updaterad av Theolina
för 1 Är sedan
Heeej! âïž
Lina heter jag. 20 Ă„r, frĂ„n Sundsvall. jag har varit runt i sydost Asien och backpackat i Ă„r vilket bara gjorde mig mer sugen pĂ„ att resa â°ïž Den hĂ€r gĂ„ngen tĂ€nker jag mig Sydamerika. Skulle vara kul att dela hela eller en den av upplevelsen med en eller flera resekompisar. Jag tĂ€nker ...