Söker resekompis Asien mars

3 jan. 2017 06:42
Visningar: 306
Hej min resekompis känner att hon inte hinner få ihop pengar tills resan. Därför undrar jag om det finns några roliga här som skulle vilja hänga på. Jag tänker mig backpackning med målen Bali, Vietnam o Malaysia men jag är öppen för förslag. Tänker att resan ska börja i mars ungefär.

Hör gärna av er här eller på fb: Emma Lindén
Av Alidam
3 jan. 2017 13:36
Tja! Jag funderar på att sticka till Asien i februari och äventyra, sola, bada, snorkla och bara ha det bäst! Jag har funderat på samma länder som dig och några till men är öppen för förslag jag också. Hör gärna av dig om det verkar intressant! 😉
Fb: Alida Mårtenson
3 jan. 2017 14:20
Hej, ska också ut och resa runt mars/ april. Destination är lite oklart än men vill har värme och Asien lockar återigen. Dina planer låter roliga - alltid roligare att åka flera tillsammans.
Skriv om du är intresserad vetja! Kajsa Helldén
9 jan. 2017 20:09
Hej!
Vi är tre tjejer som träffats genom denna sida och bokat en resa till Asien den 5 februari! Vi har dock en flygbiljett över ner och undrar om någon vill hänga på? Vi åker hem den 15 mars, vore kul och vara någon mer! Hör av er!
Kram Ellinore
14 feb. 2017 22:52
Hej!
Det låter riktigt roligt! Jag vill göra en liknande resa men kan åka tidigast i slutet av mars. Du får gärna höra av dig till mig om det fortfarande är relevant.
Maja Hafström på Fb. 😃
Av Shakki
16 feb. 2017 21:37
Hej, jag ska iväg nu i mars till Asien, har precis bestämt mig så ska börja planera men väldigt öppen för förslag. Om någon är intresserad hör gärna av er. Vill göra en äventyrlig backpacka resa genom Thailand, Kambodja, Laos, Vietnam, Malaysia, Indonesien men är flexibel.

/Shakira
17 feb. 2017 12:45
Hej! kommer befinna mig i malaysia och bali i mars någon gång, jag är inte så mycket för att ''supa'' då jag redan gjort den delen i thailand nu i några veckor... vill fokusera mycket på att se kultur och göra aktiviteter för pengarna istället. Alltid roligt att resa med någon :D

Mvh David
17 feb. 2017 16:43
Finns det någon som har planer på att besöka Langkawi? Kommer nämligen befinna mig där f.rom 19 Februari. Skulle vara kul att möta upp någon mer😄