Söker resekompis Asien 2017/2018🌮

30 juli 2017 14:23
Visningar: 540
Hej!
Jag Ă€r en glad & social tjej pĂ„ 19 Ă„r frĂ„n Örebro som nu Ă€r trött pĂ„ Sverige & Ă€r sugen pĂ„ att Ă„ka ivĂ€g till Asien i Vinter & letar dĂ€rför efter nĂ„gon/nĂ„gra att resa tillsammans med! Tanken Ă€r att Ă„ka ivĂ€g runt december, men kan tĂ€nka mig att Ă„ka ivĂ€g bĂ„de lite senare & tidigare ifall det skulle passa bĂ€ttre. LĂ€nder som jag skulle vilja besöka Ă€r bla Thailand, Indonesien, Malaysia, Filippinerna-men Ă€r vĂ€ldigt flexibel & hĂ€nger med pĂ„ det mesta. Hur lĂ€nge jag vill vara ute & resa Ă€r inget som jag helt bestĂ€mt utan tar det mer som det
kommer, men minst 3 mÄnader sÄ man verkligen hinner njuta & göra allt man vill :) Det som jag tÀnkt att göra under resan Àr festa, sola, bada, upptÀcka, prova pÄ nya saker och bara leva livet helt enkelt!

Om nÄgon har liknande planer Àr det bara att ni hör av er hÀr eller pÄ Facebook --> Josefin Jansson :)
30 juli 2017 17:50
Hejdu!đŸŒ»đŸŒ»

Jag hade lika gĂ€rna kunnat skriva ditt inlĂ€gg för jag vill exakt samma sak haha! Jag Ă€r 21Ă„r gammal och vill mest av allt Ă„ka bort frĂ„n den trĂ„kiga vardagen men jag har inga vĂ€nner som planerar att backpacka och jag vill precis som du vara borta minst 3 mĂ„nader sĂ„ vi kanske kan prata vidare??😀
Medlemmen har tagit bort svaret
19 aug. 2017 09:48
Hej! Jag har likanande plan som dig men jag hade tÀnkt Äka till Australien först i november i 2 mÄnader för att sedan ta mig till Asien och vara dÀr i ca 4 mÄnader. Hur ser dina planer ut just nu :)
Av Mythai
20 aug. 2017 17:13
Halloj :) hittar dig inte pĂ„ fb sĂ„ skriver hĂ€r... har du hittat nĂ„gon Ă€n att resa med? Är inne pĂ„ att Ă„ka till Thailand direkt i början av 2018, efter jul & nyĂ„r, Ă€r jĂ€ttesugen pĂ„ philippinerna, Ă€ven Indonesien.. helt öppen för förslag, vill bara bort hĂ€r ifrĂ„n. Till sol och vĂ€rme!! KĂ€nner till Thailand & Malaysia sedan innan men aldrig rest ensam sĂ„ hade varit kul att resa ihop med nĂ„gon. Är inne pĂ„ att vara borta minst 3 mĂ„nader, beroende pĂ„ hur lĂ„ngt pengarna rĂ€cker!! :) skriv pĂ„ fb om du Ă€r intresserad att prata mer!!! Mysan olsson, halmstad.
21 aug. 2017 01:51
HejHej! Sitter pÄ exakt samma tankar men saknar folk att resa med! Dock hade jag tÀnk Äka i januari eftersom jag jobbar fram tills dess... Hur ser dina planer ut nu? :D
27 aug. 2017 16:06
Hej! Jag heter lydia Àr och 19 Är och har samma tankar som dig. Skulle vilka Äka nÄgon gÄng i november ovh besöka bland annat Vietnam, Malaysia, Filippinerna, Indonesien och Australien. Jag skulle vilka vara borta minst 4 mÄnader! Hör gÀrna av dig:)
/ lydia Reit
4 sep. 2017 09:12
Hej!

Jag sitter pÄ nÀstintill exakt likadana planer som dig! Hör av dig om du fortfarande letar efter nÄgon att resa med! :)

/Nina Holmqvist
10 sep. 2017 01:05
Hej! Jag och en annan tjej Àr inne pÄ exakt samma spÄr, hör gÀrna av dig till mig pÄ Facebook - Frida lööf
Hittade inte dig nĂ€mligenđŸ€—
Av Nellyc
11 sep. 2017 20:13 (redigerad)
Hej! Jag Ă€r inne pĂ„ att göra en i princip likadan resa 😃 kommer vara i Indien till 10 januari, och efter det Ă„ka vidare och hade varit jĂ€ttekul att Ă„ka tillsamman med nĂ„gon/nĂ„gra.

Hittar inte heller dig pÄ fb, men skriv gÀrna till mig dÀr: Nelly Cettner, Àr nog ganska lÀtt att hitta :)
Av _amanda
19 sep. 2017 16:38
HallĂ„ dĂ€r!! Skulle vara sĂ„Ă„Ă„Ă„ kul att dra ivĂ€g och vĂ„ra planer liknar varandra! Hör av dig till mig pĂ„ Facebook sĂ„ kan vi prata mer: Amanda Rönnqvist! 🌎😁
Av Isawei
19 sep. 2017 17:50
Tja! Har samma tankar dom du, vill gĂ€rna resa ivĂ€g & vara borta i nĂ„gra mĂ„nader och leva lite lajf ett tag!😁 SlĂ€nger ivĂ€g ett meddelande till dig pĂ„ Facebook sĂ„ kan vi snacka lite mer dĂ€r!☀ đŸ’ƒđŸŒIsabelle Weidelid
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Mythai
20 sep. 2017 07:45
Halloj gott folk!!! MÄnga hÀr som verkar sitta inne pÄ samma planer inför vintern. NÄgon/nÄgra som Àr sugna pÄ att dra ihop nÄgot kanske? Jag Àr helt öppen för förslag, sÄlÀnge jag Àr pÄ varmare breddgrader :)
25 sep. 2017 14:23
Hej! Klara, 20 Är frÄn Göteborg hÀr. Den 7:e november Äker jag till Filippinerna och möter troligen upp en kompis som bör befinna sig i nÀrheten dÀr nÄngÄng. Annars reser jag ensam första tiden, sÄ om nÄgon befinner sig i det omrÄdet hade det varit kul att höras av eller mötas upp. Har ingen aning om rutt eller hur lÀnge jag ska vara borta men tar nog det mesta som det kommer!
Hör av er om ni Àr i samma tankar!
Medlemmen har tagit bort svaret
29 sep. 2017 09:20
Hej, jag tĂ€nker exakt likadant som du och Ă€r du intresserad sĂ„ hör gĂ€rna av dig hĂ€r eller pĂ„ fb! Är 19 Ă„r och bor i SkĂ„ne. Kan tĂ€nka mig Ă„ka i dec eller jan och vara borta allt ifrĂ„n 2-5 mĂ„nader! :)