Söker flyttkompis till London!

15 feb. 2014 15:36
Visningar: 362
Hej!

Jag heter Rebecka och är en 20-årig Stockholmstjej. Jag är väldigt intresserad av att flytta till London, det lutar åt i alla fall några månader men beror självklart på hur det går med att skaffa jobb där nere etc.!

Mina kompisar har dock inte samma planer som mig och därför skulle jag behöva någon eller ett par härliga människor att flytta ihop med. Jag är en otroligt spontan person som älskar att resa och upptäcka nya platser.

Om någon är intresserad så hör jättegärna av er så kan vi prata mer på fb eller liknande.

/Rebecka
15 feb. 2014 15:43
Hej! Jag är intresserad! Adda mig gärna på fb så kan vi snacka vidare, heter Emma Lahti och har samma profilbild som här! :)
17 feb. 2014 01:07
Hej Rebecka!
Du får gärna skriva till mig på facebook så kan vi prata mera där! Matilda jarlgren heter jag. Är väldigt intresserad av att prova på London ett tag!
17 feb. 2014 17:21
Hej!

Jag har också funderat på London sedan länge tillbaka. Har bott och jobbat i England förra sommaren och varit i London flera gånger. Älskar stället och hade varit grymt att bo där. Du kan väl höra av dig till mig på Facebook om det är så att du fortfarande söker flatmate?

Julia
26 feb. 2014 15:15
Hej!
Jag heter Hanna och är 18 år, bosatt på Åland (pratar dock inte som ett mumintroll). Jag jobbar just nu på ett sjukhus som biträde och ska jobba i sommar för att sedan förhoppningsvis ha råd att dra vidare till London för att jobba och bo ett tag. Skulle vara kul att höras mer då jag inte heller har kompisar som tänker i samma banor, de flesta ska plugga/jobba/åka till Asien/Latinamerika. Du får gärna höra av dig på https://www.facebook.com/hanna.lundberg.1 om du vill snacka mer :)
21 mars 2014 21:48
Hej!

Mitt namn är Sofia jag fick syn på ditt inlägg om att flytta till London.

Jag är också 19 år från Skåne och ska flytta till London i mitten/slutet av maj.

Det låter som vi är inne på samma spår och det hade varit jättebra att ha någon att bo med dels ekonomiskt och för att ha lite sällskap såklart!

Hur mycket skulle du kunna tänka dig lägga i månaden på ett boende i London?
min mail är: (Logga in för att se e-postadress)
Mvh Sofia Bengtsson