Söker en reskompis med start i Februari/Mars
Jag söker någon skön person att resa runt med i några månader.
Jag slutar jobba den 20onde februari så efter det är jag redo att ta mitt pick o pack och dra!
Jag kan tänka mig att resa var som så länge det är hyfsat varmt hehe.
Jag kan tänka mig åka runt i USA och kolla roliga grejer, bila, festa och ha kul. Men även åka runt i Asien, Australien eller Europa, jag är på de mesta!
Letar du efter någon att ha kul med så har du hittat rätt!
Har du någon idé på vart vi ska åka så hör av dig!
Emilia Blomqvist på facebook.
Min mail är: (Logga in för att se e-postadress)
Jag slutar jobba den 20onde februari så efter det är jag redo att ta mitt pick o pack och dra!
Jag kan tänka mig att resa var som så länge det är hyfsat varmt hehe.
Jag kan tänka mig åka runt i USA och kolla roliga grejer, bila, festa och ha kul. Men även åka runt i Asien, Australien eller Europa, jag är på de mesta!
Letar du efter någon att ha kul med så har du hittat rätt!
Har du någon idé på vart vi ska åka så hör av dig!
Emilia Blomqvist på facebook.
Min mail är: (Logga in för att se e-postadress)
Är så jävla sugen på att ta tjänstledigt och ut o resa!
Dock sitter jag på lägenhet och fast jobb....
Dock sitter jag på lägenhet och fast jobb....
Hej! Jag vill precis som du göra i slutet av februari! Jag har egentligen inte någon riktig plan (ärligheten kommer först) men det vore så himla kul att bara dra iväg och göra något annorlunda! Är väldigt öppen för förslag och är en sån tjej som både kan festa på Stureplan och sitta hemma och kolla tecknat! Flexibel och anpassar mig helt enkelt! :D hör av dig!
Låter toppen Anna! Kan jag nå dig på något annat sätt än på denna sidan?
Hej Emilia! Jag är sugen på en roadtrip genom USA, vi är tre st som gjort en facebook grupp där vi börjat diskutera liiite. Jag skulle kunna tänka mig att åka i Mars :)