Söker en resekompis! Australien eller Asien
Hallå!
Jag är en tjej på 20 år från Skåne som är trött på Sverige & en tråkig vardag.
Känt länge att jag vill komma iväg härifrån & tänkt att jag vill åka iväg en längre period ungefär någongång efter sommaren.
Skulle gärna vilja hitta någon att åka iväg med, någon härlig tjej i nära ålder till mig.
Älskar att se & uppleva nya saker, festa & träffa nya människor. Men även bara att ta det lugnt & hänga på stranden.
Jag är sugen på Australien eller Asien men är öppen för andra förslag.
Hör gärna av dig om du går i liknande tankar!
Facebook: Emilia Sjöberg
Instagram: eemiliasjoberg
Jag är en tjej på 20 år från Skåne som är trött på Sverige & en tråkig vardag.
Känt länge att jag vill komma iväg härifrån & tänkt att jag vill åka iväg en längre period ungefär någongång efter sommaren.
Skulle gärna vilja hitta någon att åka iväg med, någon härlig tjej i nära ålder till mig.
Älskar att se & uppleva nya saker, festa & träffa nya människor. Men även bara att ta det lugnt & hänga på stranden.
Jag är sugen på Australien eller Asien men är öppen för andra förslag.
Hör gärna av dig om du går i liknande tankar!
Facebook: Emilia Sjöberg
Instagram: eemiliasjoberg
Hallå Emilia!
Jag är också trött på sverige och att bara jobba hehe..
Jag älskar asien (speciellt thailand haha) och skulle mer än gärna resa dit & även som du säger australien.
Juste kanske ska berätta något om mig med. Är också 20 snart 21 (99:a) och jag har typ exakt samma intressen som dig så finns inte så mycket o tillägga där.
Du kan hitta mig på instagram: claraornskog
Skulle vara dröm att åka iväg till hösten när det börjar bli kallt igen.
Ha det bäääst
Jag är också trött på sverige och att bara jobba hehe..
Jag älskar asien (speciellt thailand haha) och skulle mer än gärna resa dit & även som du säger australien.
Juste kanske ska berätta något om mig med. Är också 20 snart 21 (99:a) och jag har typ exakt samma intressen som dig så finns inte så mycket o tillägga där.
Du kan hitta mig på instagram: claraornskog
Skulle vara dröm att åka iväg till hösten när det börjar bli kallt igen.
Ha det bäääst
Heej! Jag är också väldigt sugen på Asien och Australien / Nya Zeeland efter sommaren. Är 19 år (2000) och skulle så gärna åka iväg med härliga människor. Skriv gärna till mig på instagram: astridwiktorsson
Hej!
Jag är, precis som du, sugen på att lämna Sverige en längre period i höst för ett äventyr i Asien och Australien! Blir ju såklart ännu bättre med ett härligt gäng! Jag är 19 år (00:a) och från Skåne jag med!
Jag hör gärna av mig till dig på instagram: backeebba
Jag är, precis som du, sugen på att lämna Sverige en längre period i höst för ett äventyr i Asien och Australien! Blir ju såklart ännu bättre med ett härligt gäng! Jag är 19 år (00:a) och från Skåne jag med!
Jag hör gärna av mig till dig på instagram: backeebba