Singapore
Europaturist,
25 sep. 2022
Updaterad av M4sta86
för 1 år sedan
Hej! Vi kommer att landa i Singapore i början av november och stanna där i 5 dagar innan vi reser vidare till Thailand. Vi båda är snusare vilket känns som ett stort bekymmer. Jag har i tidigare trådar läst att man kan lämna snus i förvaringsboxar på flygplatsen. Är det någon som gjort på det ...
Singapore
Kodde2,
28 jan. 2018
Updaterad av M4sta86
för 1 år sedan
Hej!
Är snusare och kommer att starta semestern med en natt i Singapore
Är olagligt med snus i det landet har jag nu förstått.
Mitt problem är att jag har 30 dagar kvar på semestern efter denna natt, och detta utan snus
Landar på terminal 1 och flyger dan efter från terminal 1
Finns det någon ...
Singapore
Johanna12345,
22 jan. 2019
Updaterad av M4sta86
för 1 år sedan
Vi mellanlandar i Singapore, ska vidare till Langkawi. Vi måste checka ut och in bagage vid ankomst Singapore då vi har 2 olika bokningar. Alltså gå genom tullen. Har 4 timmar på flygplatsen i Singapore.
Hur gör vi med snuset? Hade ingen tanke på detta. Vi hade ju tänkt packa ner 2 stockar i det ...
USA
Jeanettenewmill,
28 jan. 2017
Updaterad av Annaer
för 5 år sedan
Åker om några dagar till Miami och sen RC kryssning komma att tänka på att mannen snusar och minst en dosa om dagen
Hur mycket får man ta in?
Tacksam för svar ... Annaer: Skriver här istf att starta en ny tråd.
Är det någon som vet reglerna för tobalsfritt snus? Tobak är ju 2 hg men hur ...
Sri Lanka
Byllan,
26 juli 2018
Updaterad av Pelleasp
för 6 år sedan
Är det någon som varit i Sri Lanka och tagit med sig snus in? Det står olika på olika sidor vad gäller tobakinförsel! Snus ÄR ju tobak 😉 Vad gäller egentligen?? ... Pelleasp: Hej! Jag var där förra året och hade med mej 30 dosor lössnus. Det var inga problem. ... Helenali: Hej
Min man snusar och ...
Updaterad av Gabos
för 6 år sedan
Tjena
Efter en stunds googlande samt läst igenom några trådar här så har jag förstått att det är OK att ta med en stock snus in i USA tullfritt (det skriver även Svenska Ambassaden i USA, dock påpekar de att egentligen finns det ingen gräns för "löstobak". Men om jag nu skulle redovisa att jag ...