Updaterad av My53
för 14 år sedan
Vi planerar att åka till något varmer land med våra två barn 6 och 4 år för att bada och snorkla i nov/dec näsat år.
Vill gärna ha tips på resmål där man kan snorkla från stranden. ... My53: Egypten. Den finaste snorkling vi haft. Annars har jag hört att det är ganska fint på Cypern också.
Thailand
Elvina,
27 dec. 2018
Updaterad av Annaer
för 5 år sedan
Hej kära resenärer! :)
Åker med min man och två döttrar 4 och 8 år
Vill ha bra stränder, mat, shopping och en del aktiviteter (snorkling, minigolf mm)! Landar i Phuket men vill helst vidare!
Har funderat på Koh Lanta alternativt Koh Lipe, tror ni det blir bra? Tar gärna emot alla förslag, ...
Sri Lanka
Vic2riaaa,
7 feb. 2017
Updaterad av Vic2riaaa
för 6 år sedan
Hej åker till Sri Lanka feb/mars ca 17dagar. En lös resrutt är tänkt: negombo, Adams peak, uda walawe park, unawattura, hikkaduwa, colombo. ..
Tips på hotell omkring Adams peak och uda walawe med pool?
Tips på snorklings byrå i unawattura o hikkaduwa och hotelltips? Gärna bungalow
Andra ...
Maldiverna
Bosterlind,
20 jan. 2018
Updaterad av Bosterlind
för 6 år sedan
Hej,
Efter att ha läst alla forum här känner jag mig fortfarande osäker på vilken ö man ska välja. VI tänkte åka i slutet av oktober med två barn, 7 och 10 år gamla. Vill också passa på att fråga hur det funkar med dricksvatten på resorterna. Betalar man för det och i så fall ca hur mycket? Vad ...
Kroatien
Babs67,
12 okt. 2016
Updaterad av Lisanilsson
för 7 år sedan
Hej,
Vi har aldrig varit i Kroatien och vi ; (2 vuxna, 2 st 17-åriga killar till sommaren) ska spendera 9 heldagar när vi väl landat i Split i början av juli månad. När killarna var mindre var allt enkelt; en pool, ett hav & närheten till glasskiosker. Nu söker de äventyr såsom hoppa från klippor, ...
Thailand
Evano,
12 nov. 2015
Updaterad av Evano
för 7 år sedan
Hej!
Är lite sent ute men planen att åka feb-mars 2017 har ändrats till samma tid 2016!
Vi är tre barn på 4,6,8 år och två vuxna som tänkt vara borta 3-4 veckor och det är bad, snorkling, slappa och lite aktiviteter som gäller.
Missade nyligen Qatars erbjudande på billigt flyg och undrar ...