Thailand
Sannab,
28 maj 2013
Updaterad av Sixtenselma
för 7 år sedan
Har läst att det är få stränder som är badvänliga under den svenska sommaren på ovanstående öar. Min kille och jag har bokat 2 veckor i Thailand och söker nu stränder som det faktiskt går att bada på under denna tid. Vi blir borta från midsommar och 2 veckor framåt. Ni som varit på dessa öar under ...
Thailand
Kissia,
11 aug. 2017
Updaterad av Kissia
för 7 år sedan
Hallojsan!
Jag och min sambo har köpt en flygbiljett till Kos Samui i slutet på januari.
Skulle jätte gärna ta emot tips på härligt boende vid stranden.....och vilken strand är finast där? Skulle gärna vilja bo i en sån där bungalow.... :-)
Skall även en vecka till Koh Pangang - var är ...
Thailand
Tomas_stockholm,
7 mars 2012
Updaterad av M_olsson
för 12 år sedan
Åker iväg tre veckor med barnen (10 och 13) i Juni-Juli till Koh Samui och Koh Panghan.
Håller som bäst på att boka upp hotell (vilket är inte det enklaste med den otroliga mängd hotell som det finns att välja mellan).
Men tänkte med att välja strand att bo vid, sen hotell därefter.
Koh ...
Thailand
Monki66,
24 juni 2015
Updaterad av Monki66
för 9 år sedan
Hej!
Vi är ett par - 50 som har rest runt i södra Thailand 5 ggr och vill nu gärna prova på öarna Koh Samui, Koh Phangan och Koh Tao.
Vi har rest runt kring Phuket, Khao Lak och övärlden runt Krabi och stannat på många öar på turen ner till Koh Lipe, som hittils är vår favoritö som vi ...
Thailand
Kakan14,
15 dec. 2019
Updaterad av Lyckligochlevande
för 4 år sedan
Hej!
Vi är en familj med två tonåringar som planerar att åka till Koh Samui, Koh Phangan & Koh Tao nästa sommar.
Vilka stränder/hotell rekommenderar ni att bo på? Är det östsidan som är bäst på alla öar under sommarperioden? Var är det bäst snorkling?
... Lyckligochlevande: Vad roligt att ...
Thailand
Isteby,
6 feb. 2014
Updaterad av Marilcj
för 10 år sedan
Vi reser till dessa tre ställen i sommar men skulle vilja ha lite tips på charmiga, mysiga, lugna, nära stranden el på stranden, barnvänliga(2 barn 2 o 4 år), fräscha behöver ej vara lyx boenden på dessa ställen och stränder...gärna prisvärda och med pool...
Koh Samui:
*Lamai Beach
*Bo Phut el ...