Skottland
Semesterplaneraren,
1 apr. 2017
Updaterad av Semesterplaneraren
för 7 år sedan
Hej, vi funderar på att åka till Edinburgh några dagar i sommar. Vi vill ha Edinburgh som bas men funderar på att hyra bil en eller två dagar och letar efter lämpliga utflyktsmål. Har ni tips på några bra ställen som man kan åka till över dagen bara? ... Semesterplaneraren: Tack för tipsen! ... ...
Storbritannien
Carrobarro,
28 aug. 2016
Updaterad av Barabrittiskt
för 8 år sedan
Hej!
Jag och min mamma ska åka till skottland 1 vecka nu i september.
Vi har tänkt börja med 2 nätter i Edinburgh och sen åka vidare. Mot västkusten, kanske ut på någon ö, highlands osv.
Ingen av oss har någon erfarenhet av skottland så det är svårt att veta vart man ska ta vägen!
Är det ...
Storbritannien
Juliat,
5 juli 2016
Updaterad av Stefu
för 8 år sedan
Hej!
I april nästa år har jag tänkt överraska min sambo med en resa till Skottland, vi båda har fastnat för den fantastiska naturen å tänker att det kan vara en perfekt 25-års present till honom :) Vi kan inte vara iväg i en vecka, utan i 4-5 dagar.
Finns det några tips på vad vi bör ...
Storbritannien
Hpl,
9 feb. 2016
Updaterad av Floridasidan
för 8 år sedan
Vi är två par som i slutet på augusti tänker tillbringa en vecka i Skottland. Vi stannar ett par dygn i Edinburgh innan vi tänkt hyra en bil och åka runt.
Ingen av oss har varit i Skottland tidigare så vi är mycket tacksamma för tips på saker att se och göra, trevliga små B&B och genuina pubar ...
Storbritannien
Tummelisa123,
7 feb. 2016
Updaterad av Stefu
för 8 år sedan
Att åka runt i Skottland utan att behöva stressa igenom allt jag vill upptäcka på en vecka eller två har länge varit en dröm. Nu har jag börjat gå in på mer praktiska funderingar. Är det någon som har spenderat en längre tid i skottland och har en aning om vilken budget man kan behöva om man inte ...
Storbritannien
Gotlandsros,
18 juli 2015
Updaterad av Floridasidan
för 9 år sedan
Hej!
slutet av september - 1vecka befinner vi i skottland med hyrbil.
Min fråga är
Kan man betala med visa kort (betalkort) ?
Eller rekommenderas det kontanter?
September vädret??
Turismen?
Bed and breakfast bör man förboka?
Mvh
camilla visby ... Floridasidan: >Citerat från Gotlandsros:
...