Kanada
Chrillan68,
29 mars 2013
Updaterad av Chrillan68
för 11 år sedan
Jag och min man ska åka till Kanada i juni och hämta hem vår dotter som har varit utbytesstudent där i ett år. Vi kommer att vara borta 10 dagar. Vi flyger till Vancouver, hyr bil, åker till Prince George och hämtar upp dotter och sen åker vi tillbaka mot Vancouver. Vi har funderat på att åka via ...
Kanada
Raketost,
30 juni 2008
Updaterad av Raketost
för 14 år sedan
Hej!
Åker till Seattle i juli o har tillgång t bil. Är det någon
som har tips på vad man inte bör missa om man
är i Vancouver eller dess närhet??
:) Mats ... Curly: Hej igen!
Vi hade inga problem att få rum när vi var där, tror vi bokade via nätet några dagar innan. Vi bodde på "Traveller´s ...
Kanada
Kumari83,
14 nov. 2007
Updaterad av Kumari83
för 17 år sedan
hej!
Jag har rest en del men aldrig varit i dom två länderna i väst. Är lite sugen på att resa till USA och Kanada
Någon som har nåt bra resetips på städer sevärdheter mm?
Skriva gärna allt ni har att berätta:)
Ha en bra dag /Sofia ... Iser: Hej... Kopierar in mitt svar, som jag gav i ...
Kanada
_anna_,
27 juni 2006
Updaterad av Canada2000
för 17 år sedan
Hej allihopa!
I början av nästa år ska jag och min tjejkompis flyga över till Kanada, men vi vet inte vad vi ska se. Någon som har varit där och kan ge oss massa bra tips? Kanske ni vet vad boende/mat och busspass kostar? Är det bäst att ta sig runt med buss i två månader? Räcker det med två ...
Kanada
Maried,
25 feb. 2019
Updaterad av Louiseeeee
för 5 år sedan
Vi kommer att vara i södra Alberta i april. Om man inte vill åka skidor, vad hittar man då på? Vad bör man se i Calgary mer än tornet och chinatown? Finns de nått bra shoppingcenter där? Vi är två vuxna och planerar att vara i Alberta drygt en vecka. ... Louiseeeee: Jag tillbringade en dag i ...
Sydamerika
Johanna_c,
13 nov. 2024
Updaterad av Johanna_c
för 1 dag sedan
Hej alla resglada! Jag vill åka till Sydamerika i vår. Framförallt med fokus på vandring, äventyr och naturupplevelser. Jag vill uppleva mycket och tänker spontant lägga cirka 2 månader på att resa runt. Patagonien, Eldslandet, Bolivia, Machu Picchu, Ecuador är några platser jag vill till. Jag ...