SKÄNKES! Enkel biljett till Thailand 18/2.

Av Najalla
28 dec. 2017 20:26
Visningar: 438
Jag kommer inte kunna resa pga nytt jobb, vill inte att min vän ska resa ensam så vi söker en skön tjej som kan tänkas följa med. Jag betalar namnbytet på min biljett (500kr).. Alltså kostar utresan ingenting!

Du reser med en tjej vid namn Maria, 30år och gotlänning. Hon är väldigt simpel och är nyfiken på Thailand och vad landet har att erbjuda. Hon har aldrig varit där tidigare. Så hon är medgörlig. Tanken med vår resa från början va lite backpacking i Asien och allt det som hör till men ni kommer tillsammans planera er resa.

Är detta intressant?! Skriv och berätta om dig själv!
4 jan. 2018 06:22
Måste man vara tjej? ☺️ Jag tänkte resa men vet inte alls va ja ska hitta på för äventyr
4 jan. 2018 08:06
Hej,
Jag är väldigt sugen på en sol och bad resa i februari. Har inte bokat något ännu. Såg ditt inlägg och blev intresserad.
Jag är en 38-årig tjej från Småland men bosatt i Sthlm.
Återkom gärna om biljetten fortfarande finns kvar.
Mvh Karolin
Av Najalla
4 jan. 2018 18:38
Citerat från Karolinmatti:
Hej,
Jag är väldigt sugen på en sol och bad resa i februari. Har inte bokat något ännu. Såg ditt inlägg och blev intresserad.
Jag är en 38-årig tjej från Småland men bosatt i Sthlm.
Återkom gärna om biljetten fortfarande finns kvar.
Mvh Karolin
Biljetten finns ännu kvar, får bara en massa frågor 😂 Så jag förklarar direkt, det är en enkel biljett Arlanda -> Bangkok den 18:e Februari ca 14:30 och man reser med Norwegian. Man betalar alltså hemresan, boende och övriga kostnader själv. Vi hade tänkt vara borta minst 6v och skulle backpacka, därav inget incheckat bagage. Endast handbagage 10kg. Nu blir resan inte exakt så, den som reser med Maria planerar tillsammans med henne. Hon är öppen för förslag!
5 jan. 2018 12:27
Hej!
Detta lät intressant! Hade gärna skrivit lite med Maria direkt så vi får "känna på varandra"
Kram!
Av Sara26
6 jan. 2018 00:12
Hej :D väldigt intresserad :D är en 26 årig glad o sprallig tjej somär sugen på o dra iväg o resa. Funderat på thailand så detta låter jätteintressant !
Av Najalla
6 jan. 2018 22:08
Citerat från Sara26:
Hej :D väldigt intresserad :D är en 26 årig glad o sprallig tjej somär sugen på o dra iväg o resa. Funderat på thailand så detta låter jätteintressant !
skicka gärna ett privat meddelande till mig så blir det lättare att kommunicera 😊