Skaffa SIM-kort i Kambodja och Vietnam?
Hej!
Jag planerar att åka till Kambodja kring jul och nyår (dec-jan -15/-16). Hörde av en arbetskamrat att det var krångligt att skaffa SIM-kort i Kambodja. Att man behöver ha en inhemsk person som typ skaffar SIM-kortet till en. Nu är dessa uppgifter några år, men jag undrar hur det är idag?
Hur skaffar man SIM-kort i Kambodja?
Hur är det att skaffa SIM-kort i Vietnam?
PS. Passar på att fråga om Vietnam också, men det kanske inte blir aktuellt att skaffa ett eget SIM-kort där.
Jag planerar att åka till Kambodja kring jul och nyår (dec-jan -15/-16). Hörde av en arbetskamrat att det var krångligt att skaffa SIM-kort i Kambodja. Att man behöver ha en inhemsk person som typ skaffar SIM-kortet till en. Nu är dessa uppgifter några år, men jag undrar hur det är idag?
Hur skaffar man SIM-kort i Kambodja?
Hur är det att skaffa SIM-kort i Vietnam?
PS. Passar på att fråga om Vietnam också, men det kanske inte blir aktuellt att skaffa ett eget SIM-kort där.
Hej,
det är lätt som plätt, tycker jag.
Jag hade köpte Kambodja SIM kort (på gränsen mellan Vietnam och Kambodja förra året utan ingen problem.
i Vietnam oxå! lätt!
det är lätt som plätt, tycker jag.
Jag hade köpte Kambodja SIM kort (på gränsen mellan Vietnam och Kambodja förra året utan ingen problem.
i Vietnam oxå! lätt!
Hej,
Ja, det är lätt att köpa. Du kan köpa det på flygplatsen.....
Ja, det är lätt att köpa. Du kan köpa det på flygplatsen.....
Citerat från Linn91:
Är det lätt att skaffa simkort till iPhone 5 i Kambodja + Vietnam?
Är det lätt att skaffa simkort till iPhone 5 i Kambodja + Vietnam?