Thailand
Beatriceeb,
7 sep. 2016
Updaterad av Hille2
för 7 år sedan
Åker till Asien i november och behöver lite tips från er som backpackat där nere! Vi har tänkt att vara i just Asien i två månader så det blir lite svårt att få med allt känner vi. Hittills har vi tänkt Fillippinerna (palawan, någon som besökt?) och Bali!
Vi flyger även ner till Bangkok men är ...
Thailand
Grodanmalin,
23 aug. 2013
Updaterad av Grodanmalin
för 11 år sedan
Hej!
Jag och min sambo planerar en månads rundresa i februari 2014.
Jag är total nybörjare på sådana här länder och resor.
Behöver lite tips på och råd om flygresorna då jag har noll koll på prislägen och sådant. Kan detta vara rimligt nedan eller på tok för dyrt?
FÖR 2 PERS, KRONOR
...
Thailand
Reselotta,
9 jan. 2009
Updaterad av Joakimn
för 15 år sedan
Hej. Jag ar en tjej som just nu jobbar "down under". Jag har min flygbiljett hem till sverige via bangkok och vill garna passa pa att resa runt i asien pa vagen hem.
Nu ar min fraga: Ar det billigare att boka flyg fran sverige till de olika landerna jag vill till (indonesien, Fillippinerna, ...
Thailand
Kentbra,
19 aug. 2011
Updaterad av Kuya_nils
för 13 år sedan
ÄNTLIGEN så är det på G.
Har nu bokat och betalat flygbiljett med Air Berlin Köpenhamn - Bangkok den 19/8.
Någon som åkt med dom och vet hur servicen är?
Blev enkel biljet för mig och frugan.
Nu har vi ansökt om triple visa och hoppas att detta inte ska vara några problem.
Funderar på en ...
Asien
Sotis2,
12 okt. 2024
Updaterad av Sotis2
för 4 veckor sedan
Vi är nyblivna pensionärer som funderar på resa i slutet av januari 2025 och ca 6 veckor. Vi tänker flyga t o r Bangkok och därifrån till Bali/Indonesien eller Filippinerna. Tänker att vi är 3 veckor i Thailand som vi varit till många gånger men ligger oss varmt om hjärtat.
Vi gillar sol, bad ...
Thailand
Z79,
29 aug. 2024
Updaterad av Z79
för 11 veckor sedan
Vi är två vuxna, 45 plus som tänkte stämpla ut i två månader för att kunna bo och till viss del jobba från Thailand. Vi tänkte hyra ett hus för att kunna njuta fullt ut. Sambon kan jobba där uppkoppling finns och jag hakar på. Önskan är att kunna bo nära vattnet för att njuta av snorkling och bad ...