Sjukt barn
vi ska åka till thailand men vårt barn har förkylnings astma men är på bättringsvägen finns det en risk att han blir sämre när han kommer till thailand oc hur är sjukvården i thailand?
När ni åker efter konsulterat svensk sjukvård. Så tycker jag att det är bra att i förväg kolla upp närmsta
vårdplats o ta uppgifter om hur dom kontaktas innan ni åker..Lugnande för er o en säkerhet.
Har ni erfarenheter hur era barn fungera vid en längre flygresa..Mina blir ofta förkylda av att vara på planet i
aircon samt det speciella luftflöet detta innebar. klär barnet med förstånd under flyningen.Långärmat o lite varmt./ tror detta går bra/Joakimn
vårdplats o ta uppgifter om hur dom kontaktas innan ni åker..Lugnande för er o en säkerhet.
Har ni erfarenheter hur era barn fungera vid en längre flygresa..Mina blir ofta förkylda av att vara på planet i
aircon samt det speciella luftflöet detta innebar. klär barnet med förstånd under flyningen.Långärmat o lite varmt./ tror detta går bra/Joakimn
Mina barn har oxå förkylningsastma, får dom bara sina mediciner, när de lite krassliga så har det aldrig varit problem på våra långresor, inte heller för andra...
sjukvården i thailand är mycket bra, vi har varit en del i kontakt med den.
Så jag jag hade inte bekymrat mig!!
sjukvården i thailand är mycket bra, vi har varit en del i kontakt med den.
Så jag jag hade inte bekymrat mig!!