Sistaminuten, sol, v28- häng med!
Fått sånt sug efter massa sol, bad, go hotellfrulle, lagomt med vin och skratt på en girls-trip. Detta har kommit så plötsligt att ingen i omgivningen har möjlighet att följa med - därför vänder jag mig hit!
Det jag tänker är alltså en resa nu v28, till ex Spanien, Grekland, Kroatien eller liknande. Är enkel, glad, social och en rolig reskamrat - så om du också är det kanske vi kan snacka ihop och oss dra iväg - tänk va kul! 😀 Roligt vore en tjej i liknande ålder som kan tänka sig blanda semestern med lite fest och lite träning. Så tråda här om det lockar!
Det jag tänker är alltså en resa nu v28, till ex Spanien, Grekland, Kroatien eller liknande. Är enkel, glad, social och en rolig reskamrat - så om du också är det kanske vi kan snacka ihop och oss dra iväg - tänk va kul! 😀 Roligt vore en tjej i liknande ålder som kan tänka sig blanda semestern med lite fest och lite träning. Så tråda här om det lockar!
Hej, är i samma sits som du och letar också efter någon härlig reskamarat, hör av dig om du vill snacka vidare :)