Sistaminuten 30/5
Hej! Söker en tjej, eller flera, som har möjlighet att åka på en sistaminuten-resa i en vecka. Avresa nu den 29/5 eller några dagar senare (senaste avresa för mig är 4/6).
Jag tänker något billigare alternativ, men gärna nära centrum och strand. Mest för att komma ifrån innan sommarkaoset på jobben börjar :)
Jag tänker något billigare alternativ, men gärna nära centrum och strand. Mest för att komma ifrån innan sommarkaoset på jobben börjar :)
Medlemmen har tagit bort svaret
Medlemmen har tagit bort svaret
Jag kan åka i morgon, såg från Kastrup finns fint hotell med allinkluciv i alanya😀
Citerat från Sandrad:
Hej Maria,
Om du fortfarande letar resesällskap så kan jag åka 1/6, 2/6 eller 3/6. Är öppen för vilken destination det blir!
/Sandra, 24
Hej! Mitt jobb är sjukt veliga just nu så fick inte semester, trots att dom halvt hade lovat tidigare 😐 så får satsa på en sommarsemester i juli istället :) du kanske kan då också?
Hej Maria,
Om du fortfarande letar resesällskap så kan jag åka 1/6, 2/6 eller 3/6. Är öppen för vilken destination det blir!
/Sandra, 24
Citerat från Lr27:
Hej,
Du kan inte tänka dig avresa 6 juni, men det kanske är för sent...? :/
Ja det hade tyvärr inte funkat för mig.. nu fick jag ju inte ens semester så inget blev som planerat. Får bli en resa i juli istället :)
Hej,
Du kan inte tänka dig avresa 6 juni, men det kanske är för sent...? :/
Citerat från Mariajogen:
Åh okej vad synd! Jag jobbar tyvärr då och har inte semester förrän i mitten på augusti igen. Hoppas du hittar något trevligt resemål när det väl blir dags :)
Citerat från Sandrad:
Hej Maria,
/Sandra, 24
Hej! Mitt jobb är sjukt veliga just nu så fick inte semester, trots att dom halvt hade lovat tidigare 😐 så får satsa på en sommarsemester i juli istället :) du kanske kan då också?Hej Maria,
/Sandra, 24