Sista minuten till Europa-stad!
Är det någon annan än jag som har tröttnat på Sveriges dåliga vinter-väder och som också vill ut och se nya saker!? En kortare resa till någon större stad i Europa. Vill du också få kramp i benen av att gå runt och se sevärdheter i några dagar? Hör av dig!
Skulle Tel Aviv(Israel) lockar? Finns billiga direktflyg från både Köpenhamn och Stockholm. Finns massvis med sevärdheter och inte långt ifrånmed tåg ligger både Betlehem och Jerusalem.
Citerat från Sannaaaa:
Vad menar du?
Citerat från Jocke_s:
Haha vågar man?!Citerat från Sannaaaa:
Jaaa!!! Har haft sån sjuk reseabstinens de senaste dagarna, så är up for det mesta!
Paris har jag aldrig besökt, dock ska det bli ändring på det! Hade paris varit lockande?Jaaa!!! Har haft sån sjuk reseabstinens de senaste dagarna, så är up for det mesta!
Citerat från Jocke_s:
syftade på attacken i januari :) Men kan absolut tänka mig paris! Vi kanske kan prata mer i pm?
Citerat från Sannaaaa:
Vad menar du?Citerat från Jocke_s:
Haha vågar man?!Citerat från Sannaaaa:
Jaaa!!! Har haft sån sjuk reseabstinens de senaste dagarna, så är up for det mesta!
Paris har jag aldrig besökt, dock ska det bli ändring på det! Hade paris varit lockande?Jaaa!!! Har haft sån sjuk reseabstinens de senaste dagarna, så är up for det mesta!
Jag åker gärna inom Europa för är så jäkla ovan och om någon ledsnar på mig så är man iaf i neutralt område hehe och kanske kan hitta tillbaka till hotellet ;) Hojta hojta, 5 dagar, 10 dagar...spelar roll men hoppas helst på billigare resa+boende...så man kan åka igen, och igen... :) Är superlättsam förövrigt^^
Såg att ryan air bla flyger till paris, london och Madrid. Billigt samt intressanta städer värt att besöka :)
tjena jag kommer resa imorgon, någonstans i europa i 5 dagar, om någon annan är på så jag då gäller det att svara snabbt nu, kommer boka ikväll ensam eller med någon :)