Sista minuten till Europa-stad!

Av Friitte
19 feb. 2015 21:51
Visningar: 303
Är det någon annan än jag som har tröttnat på Sveriges dåliga vinter-väder och som också vill ut och se nya saker!? En kortare resa till någon större stad i Europa. Vill du också få kramp i benen av att gå runt och se sevärdheter i några dagar? Hör av dig!
Av Kboggio
20 feb. 2015 13:18
Åker till Dublin på måndag och Cardiff senare i veckan om det är intressant :)
Av Jocke_s
21 feb. 2015 00:16
Låter intressant,
Någon specifik stad som du skulle vilja se?
25 feb. 2015 17:58
Jaaa!!! Har haft sån sjuk reseabstinens de senaste dagarna, så är up for det mesta!
Av Jocke_s
26 feb. 2015 13:44
Citerat från Sannaaaa:
Jaaa!!! Har haft sån sjuk reseabstinens de senaste dagarna, så är up for det mesta!
Paris har jag aldrig besökt, dock ska det bli ändring på det! Hade paris varit lockande?
27 feb. 2015 17:35
Citerat från Jocke_s:
Citerat från Sannaaaa:
Paris har jag aldrig besökt, dock ska det bli ändring på det! Hade paris varit lockande?
Haha vågar man?!
Av Jocke_s
27 feb. 2015 21:12
Citerat från Sannaaaa:
Citerat från Jocke_s:
Citerat från Sannaaaa:
Haha vågar man?!
Vad menar du?
2 mars 2015 19:52
Citerat från Jocke_s:
Citerat från Sannaaaa:
Citerat från Jocke_s:
Citerat från Sannaaaa:
Haha vågar man?!
Vad menar du?
syftade på attacken i januari :) Men kan absolut tänka mig paris! Vi kanske kan prata mer i pm?
Av Lirre
4 mars 2015 00:25
Jag åker gärna inom Europa för är så jäkla ovan och om någon ledsnar på mig så är man iaf i neutralt område hehe och kanske kan hitta tillbaka till hotellet ;) Hojta hojta, 5 dagar, 10 dagar...spelar roll men hoppas helst på billigare resa+boende...så man kan åka igen, och igen... :) Är superlättsam förövrigt^^
8 mars 2015 19:52
tjena jag kommer resa imorgon, någonstans i europa i 5 dagar, om någon annan är på så jag då gäller det att svara snabbt nu, kommer boka ikväll ensam eller med någon :)