Thailand
Susannasresor,
1 aug. 2017
Updaterad av Ronson71
för 7 år sedan
Hej,
Vi ska åka till Thailand för första gången. Har last massa inlägg men hittar inga nya gällande vad som passar en tonårsfamilj. Vi gillar shopping, bad, slappa och lite äventyr.
Vi åker 15 dec-3 jan. Har bokat en natt i BK när vi anländer och de sista tre nätterna i BK för att fira nyår ...
Thailand
Faalk,
3 jan. 2013
Updaterad av Faalk
för 11 år sedan
Hej. som rubriken lyder, går det boka resa till thailand över jul och nyår? tex 21/12 - 4/1 och få ett rimligt pris? ska man boka färdigt paket eller boka flyg och hotell för sig? kollat ganska mycket på fritidsresor men där ligger priserna runt 37 tusen och uppåt, Kanske är det vad man får betala ...
Thailand
Katrinl,
25 apr. 2012
Updaterad av Katrinl
för 11 år sedan
Här går det undan och nu har vi för första gången bokat flyg till Thailand. Vi, två vuxna med barn på 13 och 17, kommer att åka tre veckor över jul och nyår. Och vi som knappt kan någonting om Thailand....Läser på massor varje dag och tror väl att vi tar oss från Bangkok till västkusten. Vi stannar ...
Thailand
Mrkala,
27 sep. 2019
Updaterad av Mrkala
för 5 år sedan
Bokade flyg igår till mig och sambon. Har varit i thailand massor av gånger men aldrig åkt till koh lipe. Så denna gången tänkte vi testa detta paradis, ihop med några dagar på langkawi.
Hade uppskattat om ni vill ge tips på era favoritboenden på koh lipe. Behöver inte va nån jättelyx. Men ...
Thailand
Guamikeni,
21 apr. 2017
Updaterad av Sierra
för 7 år sedan
Jag och min dotter (12) år ska åka till Thailand över jul och nyår (2017/2018) och vill gärna bo över på öarna runt Koh Lipe. Som jag har förstått det så erbjuder flera av dem endast övernattning i tält. Går det att boka dessa innan man åker iväg? Någon som har gjort det och har någon ...
Thailand
Blomman73,
22 feb. 2014
Updaterad av Blomman73
för 10 år sedan
Vi är tre familjer, 6 vuxna och 6 barn (3-12 år) som letar boende på Lipe, Lanta och ev någon ö däremellan (Kradan, Ngai eller Bulon) över jul och nyårshelgen 14/15.
Vi har inte så höga krav på boendet, helt och rent, men en önskan om att få bo direkt på stranden med havsutsikt. Helst inte mitt ...