Sista minuten mars -09, Egypten eller annat varmt land..

Av Essa
6 mars 2009 22:14
Visningar: 1289
Jag är trött på att skjuta upp, jag har möjlighet och vill iväg nu. Men ingen av mina vänner kan/vill med...
Det får bli en hyfsat billig resa. Flyg och sedan fixa boende på plats är helt ok.

Är en tjej på 23, bor en timme från Gbg.. Vad mer vill du veta?
Bara sola är rätt trist, vill gärna upptäcka lite.. men samtidigt ta det lugnt o vila.. Kan bara vara borta en vecka...

Egypten är ett drömresemål, och jag har en bekant som bor utanför Kairo som säkert kan guida lite någon dag. Men finns det någon billig resa till ett annat varmt land så kan det diskuteras =)
Av Osciman
7 mars 2009 14:05
Hej!

Äntligen någon som inte bara vill till Thailand!

Jag söker nån som vill till just Egypten och luffa runt, antingen i fastlandet eller åka till Sharm och sedan in i Jordanien och tillbaka. Jag har tidigare "luffat" i Jordanien, Syrien och Tunisien och kommit undan billigt, och hittat billiga hotell på plats (ca 50kr/pers)

Är ute efter sistaminuten en vecka i perioden slutet av mars/början av april. Åker från Malmö el Cph. Men kan tänka mig GBG också.

Är från Lund, 29 år gammal, mer för kultur än sol och bad o.s.v. Har rest med tjejkoimpis tidigare och är trevlig att resa med. Pratar också grundläggande arabiska.

Hör av dig!
Av Linsmo
14 mars 2009 12:53
ja är i samma läge som du.. bokade min resa till egypten idag å åker nästa lö..
fyller då me så ska bli skönt å komma iväg å kunna njuta på sin födelsedag. vila upp sig å komma ifrån verkligheten lite.
fick inte med mig nån heller inte nån som fick ledigt så får åka sj.
har du bokat nån än? vart bär de av för dig?
Citerat från essa:
Jag är trött på att skjuta upp, jag har möjlighet och vill iväg nu. Men ingen av mina vänner kan/vill med...
Det får bli en hyfsat billig resa. Flyg och sedan fixa boende på plats är helt ok.

Är en tjej på 23, bor en timme från Gbg.. Vad mer vill du veta?
Bara sola är rätt trist, vill gärna upptäcka lite.. men samtidigt ta det lugnt o vila.. Kan bara vara borta en vecka...

Egypten är ett drömresemål, och jag har en bekant som bor utanför Kairo som säkert kan guida lite någon dag. Men finns det någon billig resa till ett annat varmt land så kan det diskuteras =)
Av Essa
14 mars 2009 21:30
Hej, jo jag ska åka till sharm el sheik på måndag och är borta en vecka. Fick faktiskt med mig en vän =)

Vart ska du? Hoppas du får det riktigt bra.
//Linda