Sista minuten eller något liknande v29 och framåt!
Yo! Inte varit utomlands på flera år så söker därav något skönt resesällskap! (vänner har ej pengar, så denna sida verkar perfekt)
Kan tänka mig allt från solsemester till en weekend i London! Någon som vill haka på? :)
Kan tänka mig allt från solsemester till en weekend i London! Någon som vill haka på? :)
Tjena :)
Hur långt fram är tänkt? Jag skulle vilja dra nånstans v.32 :)
Hur långt fram är tänkt? Jag skulle vilja dra nånstans v.32 :)
Tjo!
Skulle också vilja komma iväg 1 till 3 veckor någonstans söderut,
inte så noga vart för mig heller. Verkar inte få med mig nån polare i år och hade gärna haft resesällskap. Mellan V29-32 passar mig.
Portugal, Spanien, Grekland, Italien, Kroatien kanske eller Storbritannien funkar också men är öppen för förslag. Någon storstad som t.ex New York , Tokyo eller så hade inte varit fel heller.
Utgår från Göteborg.
/Stefan
Skulle också vilja komma iväg 1 till 3 veckor någonstans söderut,
inte så noga vart för mig heller. Verkar inte få med mig nån polare i år och hade gärna haft resesällskap. Mellan V29-32 passar mig.
Portugal, Spanien, Grekland, Italien, Kroatien kanske eller Storbritannien funkar också men är öppen för förslag. Någon storstad som t.ex New York , Tokyo eller så hade inte varit fel heller.
Utgår från Göteborg.
/Stefan
Ursäkta för det sena svaret, gjorde ett evenemang på facebook där vi kan diskutera lite mer ingående för de som är intresserade: https://www.facebook.com/events/333200200182327/?context=create&ref_dashboard_filter=upcoming&source=49