Asien
Ellab,
19 mars 2017
Updaterad av Javier8989
för 7 år sedan
Hej!
Jag har cirka 2 månader i Asien på mig och inte så mycket planer. Landar i Bangkok.
Vet inte om jag ska köra Kambodja, Vietnam , Laos eller mera strandliv med Malaysia, Indonesien, Bali osv.
Vad skiljer dem åt o vad rekommendarer ni som har varit där?
Vi är inte några stranddyrkare, är ...
Indonesien
Emeliev,
22 sep. 2016
Updaterad av M_olsson
för 8 år sedan
Hej alla!
Jag och min kompis bestämde hos för att dra nästa sommar, mellan juni-juli i drygt 3 veckor i Sydostasien. Bali är ett självklart val och vi tänker ta en tripp över till Gili-öarna och dyka. Men vi tycker att det kan bli lite långdragit att befinna sig på samma ställe, därför lutar det ...
Malaysia
Ebbahultqvist,
31 aug. 2016
Updaterad av Jeppereser
för 8 år sedan
Hallå! Jag och en kompis ska ut och resa i höst och letar efter smidigaste sättet att ta sig från Singapore till Borneo och sen till Bali... Vilken/vilka flygplatser ska man söka från och har ni något tips på saker man inte bör missa där? ... Jeppereser: rome2rio.com är apbra för att få tider och ...
Indonesien
Jevik,
6 nov. 2015
Updaterad av Lett_o_resglad
för 8 år sedan
Hej alla ni!
I tre veckor över jul och nyår ska jag och en kompis åka iväg för sol, bad, snorkling, lite fest och det äventyr som bjuds. Vi vill supergärna ha tips!!
Vi är i kuala lumpur den 22 till den 25e där vi bokat boende. Tips på vad man inte få missa där?
Vi har några dagar efter ...
Malaysia
Antev,
11 sep. 2016
Updaterad av Sierra
för 8 år sedan
Hej,
Vi är tre kompisar som ska resa mellan Bali, Malaysia och Singapore under tre veckor i Januari. Finns det någon som har tips på resvägar, platser man inte vill missa och saker man måste göra? På vår dagordning finns: Dyka (även ta dykcert), surfa, äventyra samt att ta det lugnt och festa ...
Thailand
Inajohansson,
8 nov. 2015
Updaterad av Inajohansson
för 8 år sedan
Hej på er alla reseälskare!
Jag och en kompis flyger till Bangkok den 14 januari och ska därifrån backpacka genom Thailand, Malaysia, Singapore och Bali. Vi hade tänkt fördela tiden ungefär såhär:
15/1-13/2 Thailand
13/2-21/2 Malaysia (Kuala Lumpur & Langkawi)
21/2-10/3 Thailand
10/3 -17/ ...