Thailand
Highfield,
10 apr. 2019
Updaterad av Ansun
för 4 år sedan
Hej,
I oktober så åker jag och min familj till Bangkok för att semestra och bl.a fira min 40 årsdag. Familjen består av mig och min fru och våra tre pojkar på 9 år, 3 år och en baby som vid resan kommer att vara 8 månader. Babyn kommer att amma och vi har rest med småbarn tidigare. Allr ifrån ...
Thailand
Magnusumea,
26 nov. 2018
Updaterad av Lattjo
för 5 år sedan
Hej forumet!
Vi åker till Thailand i slutet av januari och kommer att börja med en vecka på Koh Chang. Med två barn på 2 respektive 5 år har vi några "krav" på boende/faciliteter och i stället för att gissa, googla och vända ut och in på oss själva för att hitta det bästa alternativet testar vi ...
Thailand
Amelial,
16 nov. 2017
Updaterad av Amelial
för 6 år sedan
Hej på er!
Här kommer en till fråga ang Thailand. (Jag vet att de finns en del om detta men har inte hittat svar på just det jag söker)
Vi har bokat flyg till Bangkok i december och ska denna gång testa östkusten(?), alltså Koh Samet och Koh Chang. Transport till Samet och hotell där är redan ...
Thailand
Cawah,
12 sep. 2013
Updaterad av Alexander_e_b
för 7 år sedan
Nu har vi äntligen bokat resa till Thailand i december. Vi reser med två små barn, 11 månader och 2,5 år och blir borta en månad.
Någon som har erfarenhet av bussen mellan Bangkok och Koh Chang. Det lutar mot att vi tar den. Måste man boka den i förväg?
Vi landar i Bangkok tidigt på morgonen ...
Thailand
Jonnasteja,
22 nov. 2016
Updaterad av Leya
för 7 år sedan
Hej! Ska iväg med familjen till Koh Chang i tre veckor över jul och nyår. Vi ska bo på Siam Royal Beach där vi hyrt två villor.
Min första fundering då jag aldrig besök Thailand förut är hur mycket fickpengar som går åt? Boende och flyg + transfer är betalt. Alltså återstår mat, aktiviteter och ...
Thailand
Filippae,
14 jan. 2016
Updaterad av Cingelsson
för 8 år sedan
Mamma tänkte resa med 3 barn (7,10,13) till Koh Chang och undrar lite över tips vart som är bra att bo. Hotellet får gärna vara ganska budget men gärna en liten pool. Dock viktigt med läget. Det ska gärna hända lite, dvs några mysiga strandrestauranger för lunch, middag, glasspaus m.m. Lite ...