Indien
Vitaskor,
2 dec. 2010
Updaterad av Fabian_
för 13 år sedan
Har bestämt mig nu. Åker till Indien i Januari.
Det jag är ute efter är varmt helst 30 grader. Bad bärs och brudar. Då måste Goa var bäst va? Är det södra eller norra goa som gäller? Stor skillnad?
Kommer vara borta mellan 2-3 veckor man behöver visum trots det? Hur fixar jag det?
Har en ...
Indien
Nioma,
29 mars 2010
Updaterad av Mrsf
för 14 år sedan
Hej,
Åker till Indien nu på måndag den 5/4
Någon som har tips på boende i Agonda,Palolem och Patnem ? även intressant med homestay
Tips på utflyker i Goa ?
Tips på vad man kan göra i Mumbai en söndags em + kväll ? bio, shopping, marknad, bio, restaurang mm ... Mrsf: Vet att du har åkt redan men ...
Indien
Ansomallan,
27 dec. 2012
Updaterad av Asasven
för 11 år sedan
På väg till Goa för första gången om ett par månader. Och har självklart massa funderingar.
Vi vill resa enkelt, har backpackat massor för en del år sedan men som sagt var ett tag sedan. Är det ryggsäck som gäller om man ska resa runt en del?
Vi har bara ett par veckor på oss denna gången, ska vi ...
Indien
Nick11,
13 apr. 2013
Updaterad av Nick11
för 11 år sedan
Vi är 2 vuxna och 2 barn(10,14 år) som åker till Indien för första gången i december. Vi skall bo 2 nätter i Delhi och hade då tänkt besöka Taj Mahal. Vill gärna ha tips på hotell i Delhi, vilket område man skall bo i osv. Tips på hur man får ut det mesta av sitt besök på Taj Mahal, guide, boka via ...
Indien
Lotta72,
30 jan. 2011
Updaterad av Fabian_
för 13 år sedan
Funderar på en 2-veckors tripp till Goa i mars. Var är det trevligast, norra eller södra?
Tacksam för info! ... Canada2000: Hejsan!
Jag kan tyvärr inte tipsa dig för jag har bara varit i Goa 4 ggr och då i norra delen. Men många säger att södra delen har finare stränder och att det är lugnare ...
Indien
Stoffer,
15 aug. 2011
Updaterad av Palmabeach
för 5 år sedan
Skulle vilja få lite rese tips,vi kommer till Goa 10nov och funderar på att ta oss ner till Kerala ev till sri Lanka.tåg buss? ... Palmabeach: hej har någon vart i puducherry på ostkusten? funderar på en avstickare dit från Goa jan feb 2020. något resetips? ... Annical: Goa och Kerlea är underbart ...