Egypten
Monca,
6 mars 2008
Updaterad av Hasse60
för 14 år sedan
Hade bokat en resa till Hurghada den 28 mars men fick idag veta att den är inställd...
Funderar nu på att åka till Sharm el Sheikh istället.
Ville ju till de vita stränderna i Hurghada och de såg dessutom ut att vara finare än de i Sharm...
Finns det fina stränder där också?På bilder jag ...
Egypten
Tholle,
13 maj 2012
Updaterad av Krezz
för 12 år sedan
Hej..
Sitter och kollar hotell i Sharm el Sheik. På Apollo har de två som jag upplever som helt ok, vill helst bo i Hadaba, bra område enligt mig. Är det någon som har bott på Sentido reef oasis eller Aqua Blu Sharm?? Verkar som det är långt till stranden från Sentido, fast det står 20 m i Apollos ...
Egypten
Heliba,
22 jan. 2009
Updaterad av Tholle
för 15 år sedan
Ska åka till Sharm el sheikh i april. Har bokat drems vacation hotell som ligger i El hadaba ca 1,3 km från Naama bay. Är det någon som varit där? Hur är badet där? Och går det att gå in till Naama bay? Hur är hotellet?
Mvh heliba ... Tholle: Hej
Var i Sharm i maj-08. Då var det varmt, för ...
Egypten
Sippo95,
16 feb. 2013
Updaterad av Bengt99
för 10 år sedan
Jag vill jätte gärna jobba i sharm el sheikh under sommaren (maj till augusti 2013) men vet inte vart man hittar jobb... Jag pratar ju bra engelska och skulle gärna jobba som entertanier på något hotell då jag typ alltid är glad. Nån som har något tips?? ... Bengt99: Om du är ung tjej så vill jag ...
Egypten
Tessan37,
12 okt. 2010
Updaterad av Joakimn
för 13 år sedan
man blir verkligen snurrig,alla tycker olika,hurgarda ska jag till i nov,men nu ska vi fira min mamma som fyller 60 i april,jag och min syster.båda gillar lite nattliv och shoppa,men vill inte ha för mycket av de försäljarna efter sig heller,ska ha bra strand och all inclusive. ... Mathilda86: ...
Egypten
Victoria40,
26 jan. 2009
Updaterad av Egyptenguiden
för 15 år sedan
Hej!
Vi (min man, jag + åttaåring) planerar åka till Sharm el Sheikh i början av maj och vacklar i vårt val av hotell. Skulle gärna vilja vilja höra vad ni tycker om Sharm Dreams Resort/Villas respektive Novotel Sharm El Sheikh - båda med Apollo. Hur är det med stränder/snorkling, maten på ...