Malaysia
Alexa_b,
25 feb. 2017
Updaterad av Alexa_b
för 7 år sedan
Hej!
Har försökt läsa alla trådar här och även hemsidor men är osäker på hur man smidigast reser mellan våra boenden =)
Ska alltså först åka från Kuala Lumpur till Koh Lipe - då tar man smidigast flyg till Langkawi men från vilket flygplats? Finns som jag förstått minst 2 vid KL?
Sedan åker ...
Malaysia
Fridasjo,
4 jan. 2016
Updaterad av Sierra
för 8 år sedan
Hej!
Vi är en familj med två barn, 7 och 10 år, som flyger till Kuala Lumpur den 17 februari för att stanna där i tre dagar innan vi flyger vidare till Langkawi och Koh Lipe.
Är det något som vi nte bör missa i Kuala Lumpur, förutom Petrona Towers? Tips på boende uppskattas också.
Vi ...
Malaysia
Joslilja,
31 maj 2015
Updaterad av Sierra
för 8 år sedan
Hej!
Undrar om någon har tips på ett bra och billigt boende men som ändå har AC och ok standard på Langkawi?
Vi kommer på kvällen 2/2-16 och ska bara sova 1 natt för att sedan ta färjan vidare till koh lipe morgonen efter.. Vet dock inte vilken färjeterminal vi kommer åka från än.. Någon som ...
Malaysia
Joslilja,
7 apr. 2015
Updaterad av Joslilja
för 9 år sedan
Har tänkt boka flyg med Qatar Airways antingen den 2 eller 3 feb-16 och kommer landa i Kuala Lumpur 07.55 (med båda flygen). Vi ska sedan vidare med flyg till Langkawi för att sedan ta färja över till Koh Lipe.
Jag undrar om vi hinner med flyget med AirAsia vid 10.00 från klia2 för att sedan ...
Malaysia
510612,
10 jan. 2013
Updaterad av Sierra
för 11 år sedan
Dett är vår planerade resa i februari. Vi flyger inrikes till Langkawi med Air Asia. Är det långt mellan terminalerna? Landar på Kuala Lumpur intenational och flyger efter ca 3,5 timme till Langkawi. Har förstått att det är en bit till den terminalen. Hur är det med maneterna på Langkawi? Tänker bo ...
Malaysia
Thildaemilia,
2 dec. 2016
Updaterad av Sierra
för 7 år sedan
Hej, har lite funderingar angången inresa i Malaysia, vi kommer flyga från Singapore rill langkawi den 6 jan, sedan ta färjan vidare till koh lipe. Behöver jag kunna uppvisa utresebiljett alltså min färjebiljett eller kommer jag kunna köpa den på plats? ... Sierra: - Ja, när du checkar in vid ...