Semester 2 veckor i Thailand
Tänkte se om fler har planerat på Thailand i vinter? Jag och en kompis har planer på att flyga till Phuket ungefär lördag 5 december och vara borta ca 2 veckor :) vore kul om fler är sugna så blir ett gäng som kan hänga lite :) Tanken just nu är att resa runt och bo på lite olika ställen runt ön. Jag har inte varit i Thailand innan (förutom när jag var väldigt liten, vilket jag knappt minns) men så många som gillar det så känner måste se det med :)
Inte bestämt så mycket mer. Ta det lite som det kommer men sol, bad, äta gott och dricka lär det bli i alla fall :)
Inte bestämt så mycket mer. Ta det lite som det kommer men sol, bad, äta gott och dricka lär det bli i alla fall :)
Hej Hej. Jag flyger till Bangkok 29/11 och sen vidare till Koh Lipe den 2/11. Stannar där nån vecka och tänkte därefter ta mig norrut via bl.a. Phi phi. Flyger hem från Phuket 21/12. Möter gärna upp trevliga prickar efter vägen :)
Detta hittade jag om man vill åka 2veckor , 5-20 dec
*Ifrån STHLM
Aeroflot
Utresa via Moskva. Hemresa via Moskva.
12:50Stockholm
08:30Bangkok+1
13t 40m
1 byte
Hemresa
12:40Bangkok
21:05Stockholm
14t 25m
1 byte
PRIS: 4 049 kr per vuxen tur retur sthlm- bangkok
---
*Ifrån GBG
Turkish Airlines
Utresa via Istanbul. Hemresa via Istanbul.
12:30Göteborg
09:45Bangkok+1
15t 15m
1 byte
Hemresa
23:30Bangkok
11:30Göteborg+1
18t 0m
1 byte
PRIS: 4 934 kr per vuxen tur retur Gbg- bangkok
*Ifrån STHLM
Aeroflot
Utresa via Moskva. Hemresa via Moskva.
12:50Stockholm
08:30Bangkok+1
13t 40m
1 byte
Hemresa
12:40Bangkok
21:05Stockholm
14t 25m
1 byte
PRIS: 4 049 kr per vuxen tur retur sthlm- bangkok
---
*Ifrån GBG
Turkish Airlines
Utresa via Istanbul. Hemresa via Istanbul.
12:30Göteborg
09:45Bangkok+1
15t 15m
1 byte
Hemresa
23:30Bangkok
11:30Göteborg+1
18t 0m
1 byte
PRIS: 4 934 kr per vuxen tur retur Gbg- bangkok
Hejsan.
Vill ni ha med en kille så är jag sugen.
Har varit i Phuket förr å vill gärna dit igen.
Hör av dig om det låter intressant.
Mvh Henke.
Vill ni ha med en kille så är jag sugen.
Har varit i Phuket förr å vill gärna dit igen.
Hör av dig om det låter intressant.
Mvh Henke.
Citerat från Carrow:
Tänkte se om fler har planerat på Thailand i vinter? Jag och en kompis har planer på att flyga till Phuket ungefär lördag 5 december och vara borta ca 2 veckor :) vore kul om fler är sugna så blir ett gäng som kan hänga lite :) Tanken just nu är att resa runt och bo på lite olika ställen runt ön. Jag har inte varit i Thailand innan (förutom när jag var väldigt liten, vilket jag knappt minns) men så många som gillar det så känner måste se det med :)