Kroatien
Marketeer,
1 okt. 2018
Updaterad av Erkab
för 6 år sedan
Jag vill varna för seglingsföretaget More Sailing AB (www.moresailing.se) som gått i konkurs. Strax innan konkursen har de bytt namn till 'Seglingsäventyr i Sverige AB' och därefter satt bolaget i konkurs. Samtidigt har de startat ett nytt bolag som heter 'More Sailing Seglingsresor AB'. Fulspel ...
Kroatien
Smaragden,
28 apr. 2018
Updaterad av Brassen
för 6 år sedan
Hejsan!
Vi ska segla i Kroatien i sommar, kommer utgå från Trogir. Tanken är att segla norrut, inte mot Hvar och Brac som jag förstår annars är det vanliga.
Någon som har erfarenhet av segling norrut från Split/Trogir och har lite tips både på fina vikar, badställen, sevärdheter och annat. Alla ...
Kroatien
Smaragden,
28 aug. 2017
Updaterad av Susannelindman
för 7 år sedan
Är precis i starten på att planera segling i Kroatien sommaren 2018. Någon som kan delge tips och ideér allt från uthyrningsfirmor, att tänka på , ruttförslag osv...
Måste finnas en hel del av er som gjort detta?! ... Susannelindman: Hej,
Om ni önskar ytterligare besättning på er båt finns här ...
Kroatien
Stellanhbg,
9 apr. 2010
Updaterad av Finemang
för 14 år sedan
Vill veta allt om att segla i Kroatien! Vi är ett stort gäng, cirka 10 personer som vill hyra en båt med skeppare under en vecka i sommar. Behöver tips på allt, billiga alternativ är välkomna! ... Jesperw: Poseidon Travel i Helsingborg sägs vara duktiga: http://www.poseidontravel.se/ ... Finemang: ...
Thailand
Sayid3000,
6 sep. 2007
Updaterad av Cingelsson
för 17 år sedan
Hallå!
Ska själv bege mig ut tillbaka till thailand för tredje gången, men nu vill jag ha en liten annorlunda upplevelse... jag tänkte försöka åka med en segelbåt runt thailand eller malaysia/indonesien eller vad som, bara det är en unik upplevelse!!!
är det någon därute som har ett tips?!?!?! ...
Grekland
Ischaaa,
7 aug. 2016
Updaterad av Jeppereser
för 8 år sedan
Hej!
Någon som har information om vad det kostar att hyra en ca 36 fot-segelbåt en vecka i Grekland i juni? Och är det bra att segla mellan öarna i Grekland eller är t ex Kroatien bättre? :) ... Jeppereser: Kolla med Navigare Yachting. http://www.navigare-yachting.com/