Colombia
Feliciaosterbom,
16 mars 2017
Updaterad av Jonas73
för 7 år sedan
Hej, jag funderar på att resa mellan Panama och Colombia. Har någon erfarenhet av detta? Reste ni med båt eller flyg? Vad betalade ni? Hur var resan o.s.v. Det verkar inte helt lätt att ta sig mellan dessa två länderna och inte helt prisvänligt heller.
Tacksam för svar. ... Jonas73: Hej,
Jag ...
Colombia
Cassandraalm,
29 jan. 2017
Updaterad av Cassandraalm
för 6 år sedan
Hej!
Jag ska åka till Central- och/eller Sydamerika i mitten av mars och två månader framåt. Jag funderar starkt på Colombia. För det verkar väldigt vackert och häftigt.
Jag undrar dock hur vädret är i Colombia då? Jag vet att det är regnigt och rätt kallt i Bogotá men jag tänker till exempel ...
Colombia
Bjorn64,
18 nov. 2017
Updaterad av Jakmar
för 6 år sedan
Vi funderar på att åka till Cartagena i början av juni och tänkte i samband med detta försöka åka några dagar till någon fin ö med fina stränder. Om det är ngn av er som varit runt på några fina öar tipsa gärna (även vilka undvika ..)
Tack för alla tips!
Björn ... Jakmar: Du ha annars en kort ...
Colombia
Melibea,
30 apr. 2006
Updaterad av Raketost
för 17 år sedan
Jag har rest runt mycket i Latinamerika och hittat mitt gulkorn som jag återvänder till vid Colombias karibiska kust. Det är gudomligt vacker, med vita mjöliga stränder, kristallklart vatten och ett underbart växt- och djurliv. Korallöarnas skönhet och städernas koloniala charm slår det mesta jag ...
Colombia
Biggelo,
10 aug. 2006
Updaterad av Ellak
för 17 år sedan
Har nån koll på hur man tar sig till providencia utanför karibiska kusten i colombia? Vad kostar flyg, vilken stad flyger man ifrån, hur ofta går det, osv? ... Virrepirre: sitter precis också o vill åt samma info... har mailat ett mail till dom vialatina och frågat om dom vet om nåt alternativt ...
Colombia
Teaterfantasten,
13 apr. 2024
Updaterad av Keja
för 31 veckor sedan
Hej eller Hola!
Jag åker en hel månad i Juli till Colombia i sommar. Jag har tänkt åka till Bogota, Cartagena, Meddelin och Calli. Vad finns det för andra ställen som ni kan rekommendera? Skriv gärna varför också just den platsen.
... Keja: Jättebra info från Hawaii och Jonas73. Vill bara tipsa ...