Se europa vår eller sommar
Jag är mer och mer sugen på att köra på ett tågluffs äventyr i Europa denna sommaren eller senare delen av våren. Jag kan tänka mig att vara borta antigen ca 3 veckor eller köpa ett 30 dagars kort. Jag kan tänka mig antigen åka från 1 Maj eller mitten av Maj och en månad framåt :) efter midsommar kan jag även tänka mig att åka iväg. men jag vill gärna hitta någon/några trevliga att åka med först. Och nu börjar det bli dags för mig att söka semester så därför försöker jag hitta folk som också är på att se europa med mig. Jag vill upptäcka och se så mycket som möjligt får gärna vara blandning med sol, utflykter, kultur, mat, bad och även lite fest öppen för det mesta.
Är du flexibel med datum och så efter midsommar? Och vilka städer hade du tänkt besöka? Låter kul annars! :)
Jag är också intresserad så om du fortfarande är sugen så får du gärna skriva till mig! :)!
Jag är väldigt flexibel vilka tider jag kan åka än så länge men ska strax söka min semester så efter det kan jag inte ändra det men än så länge kan jag när som efter midsommar :) När kan du Helene? Jag har inte helt bestämt mig vilka städer men vill gärna se så mycket som möjligt åker gärna till södra europa och till städer vid kusterna :) Vilka städer kan du tänka dig?
Jag har ungefär samma med tider, efter midsommar o helst egentligen i slutet av sommaren. Men skriv till mig på fb så pratar vi mer där? Helene erikson heter jag där :)