Italien
Janniket,
3 mars 2013
Updaterad av Canada2000
för 11 år sedan
Hej!
Jag och några vänner ska hyra ett jättefint hus i Sanremo under en vecka i augusti.
Så nu undrar jag om ni har lite tips på goda restauranger, bra affärer, roliga attraktioner/sevärdheter eller kanske något fint utflyktsmål i närheten?
Alla tips är bra tips! ... Canada2000: Härligt. Det ...
Italien
Emi49,
23 apr. 2014
Updaterad av Canada2000
för 10 år sedan
Hej
Ska åka med sambon till Italien i mitten juli. Vi börjar i norra Italien + cinque terre, men ska sedan ta en vecka på ett och samma ställe, och frågan är var? Vi söker trevligt område med lite liv och rörelse, god mat på mysiga restauranger, möjlighet till sol och bad, och ett trevligt boende ...
Mauritius
Landl,
22 dec. 2024
Updaterad av 2024
för 6 timmar sedan
Hej på er,
Min sambo och jag ska gifta oss i sommar och vi planerar för fullt för var vi ska åka på bröllopsresa. Vi båda älskar Italien och blev snabbt insnöade på Europa generellt - eftersom de mer "exotiska" destinationerna ofta inte är i säsong när vi har sommar här (dvs regnperiod, " ...
Updaterad av Lhl
för 8 timmar sedan
Vi, hela familjen bestående totalt 22 pers, ska åka någonstans i Europa en vecka i mitten av maj-mitten av juni. Vi har ungar i åldrarna 1 till 3,5 år och vi vuxna är mellan 27 och 83 år.
Vi var i Kroatien för några år sedan, hyrde stort hus med varsin mini lägenhet i samt gemensamma inom-och ...
Asien
Theforce1,
26 dec. 2024
Updaterad av Worldofmarie
för 22 timmar sedan
Finns det solstolar att hyra på Boracay?
Updaterad av Grov
för 2 dagar sedan
Hej ska resa till teneriffa eller gran canaria i januari. Vilka städer rekomenderar ni att man ska åka till samt bo i. Vill gärna hyra bil eller motorcykel. Då jag alltid brukar resa med min privata bil så undar jag om det är något krångel att hyra på öarna
Mvh