Nordamerika
Ramanagaram,
6 juli 2023
Updaterad av Littalej
för 1 år sedan
Hej!
Vi är två tjejkompisar som åker till San Francisco I början av november i år. Tycker det är svårt med boende och att veta vilka områden som är bra. Verkar ju vara mkt droger och vissa områden som man ska försöka undvika osv. Har ni några rekommendationer på områden och/eller hotell/airbnb så ...
Updaterad av Ramanagaram
för 1 år sedan
Funderar att åka en snabbtur till San Francisco en vecka typ.
Önskar tips hur staden är och är det en stad man lätt slår i väg en vecka i ???
Vi var i New York i en vecka o där sprang tiden i väg
Har letat lite i forumet men hittat mest frågor om boende
Med vänlig hälsning Mikael ... ...
Updaterad av Marulk
för 1 år sedan
Hej! Jag och maken planerar att bila norrut från SF till Portland. Vi har ett par veckor på oss, och vill gärna ha tips om sevärdheter efter vägen. Jag tänker att vi tar HW1 med avstickare, men är jättetacksamma för tips om vackra sträckor, kanske på vägar mer inåt landet. Det stora målet är ...
USA
Silversara5,
15 aug. 2022
Updaterad av Stieri
för 2 år sedan
Hej!
Jag ska i september åka som ensam tjej till San Francisco ett par dagar. Har ni några rekommendationer på vart man ska bo? Gärna hyfsat centralt, behöver inte vara superfancy men gärna att det känns "säkert" att vara där och i området som ensam tjej.
Tack på förhand! ... Stieri: Det ...
Updaterad av Hjort
för 2 år sedan
Hej!
I början av september ska vi åka på en resa till usa. Så här ser resan ut.
3 nätter i las vegas (Excalibur)
1 natt i grand canyon, South rim (yavapai lodge)
1 natt i lauglin
1 natt i santa barbera
1 natt i monterey
3 nätter i San Francisco (villa Florence)
7 nätter på oahu, hawaii
1 ...
USA
Ullebulle72,
15 jan. 2021
Updaterad av Asok
för 3 år sedan
När man inte kan resa får man drömma och planera kommande resor tänker jag. Jag har varit i USA ett flertal gånger och även bott 1 år där; i Wisconsin. Nästa aug/sept planerar jag och min man att åka dit igen för att bland annat fira min 50-års dag. Vi utgår från Wisconsin och har tänkt oss till ...