Grekland
Kulturanki,
28 maj 2015
Updaterad av Sierra
för 9 år sedan
Åker 4 vuxna personer till Samos i juli och ska bo i Pyhagorion. Flygplatsen ligger ju väldigt nära så vi undrar om någon vet vad en taxi kostar in till Pythagorion? Har sett att man kan förboka hemifrån, men det känns onödigt om priserna är överkomliga på plats. ... Sierra: Taxi från flygplatsen ...
Grekland
Memmaz,
23 mars 2015
Updaterad av Anibo
för 8 år sedan
Hej!
Vi åker till Samos en vecka i början på juni och undrar kort och gott om det är någon som har några bra tips på vad vi definitivt bör göra när vi är där?
//Emma ... Anibo: Hej Emma! Vi har varit på Samos 5 gånger och är våran favorit. Hyr en skoter, fyrhjuling eller bil, vi har alltid en ...
Grekland
Ffion,
10 jan. 2011
Updaterad av Frodo
för 13 år sedan
Hej!
Kikar på 1-2 veckor i sommar till Samos/Pythagorion. Är det någon som har rekommendationer på trevligt boende? Har kikat lite på fritidsresors Hydrele Beach, Penelope apartment, antonios studios (apollo). Någon som vet? Vi reser med två barn 11 och 13 år. Andra tips för en lyckad semester på ...
Grekland
Summergirl,
13 apr. 2010
Updaterad av Zahide
för 14 år sedan
Jag har precis bokat en resa till samos, närmare bestämt pythagorion den 15 maj med min sambo. Vi har aldrig varit där förut men föll för de vackra bilderna därifrån. Har aldrig varit i grekland mitten på maj förut, någon som vet vad det är för väder där då? är det typ som svensk sommar?
Sen ...
Grekland
Sandrita,
25 maj 2007
Updaterad av Celia
för 17 år sedan
Till alla er som går i tankar om vart ni vill tillbringa er semester i år.... Åk till Samos, jag lovar att ni inte blir besvikna.
Jag och min sambo var på Samos sommaren 2005, men jag antar att det fortfarande är lika underbart. Vi åkte till en liten by, Votsalakia, där vi trivdes alldeles ...
Grekland
Smaragden,
27 juni 2015
Updaterad av Sierra
för 9 år sedan
Hejsan!
Står nu valet och kvalet...åka till Grekland i sommar eller inte? Och vart ska man åka??
Det vi är ute efter är:
fina stränder, mysiga restauranger, shopping, lite uteliv (musikbarer, pub, ej disco), "grekiskt vardagsliv".
Hur är Kefalonia? Hur är Lassi? Tips.
Kefalonia, Samos eller ...