Tunisien
Tossot,
5 feb. 2009
Updaterad av Wanneli
för 15 år sedan
Skillnaden mellan hammamet och sousse. Var ska man åka? ... Billy_Basket: Hammamet är det i särklass värsta/sämsta resmål jag besökt!...
Jag blev erbjuden(halvt tvingad) knark överallt runt medinan..
Tjejen blev antastad precis överallt... 12 eller 75 år spelade ingen roll...
En trevlig ...
Tunisien
Yuphin,
7 nov. 2008
Updaterad av Tuareq
för 15 år sedan
Hej!
Funderar på en Tunisienresa i februari. Går det att bada i havet då? Hammamet tänkte vi på efter att ha läst lite på nätet.
Funderar också på att välja bort alla tillägg som busstransport till hotellet etc och hyra bil istället. Men det kanske är dumt i detta landet?
Har 2 barn (5/12) med ...
Tunisien
Svanesund,
30 juni 2008
Updaterad av Svanesund
för 16 år sedan
Dottern fyller 10 år under semestern, alla tips är välkommna. Vi älskar bad, nöjesfält, spel, historia, borgar, båtar mm
Hur mycket reskassa behövs för oss 3, vi har beställt all-inklusive. Men vi vill ändå äta ute, laktosintoleranta är vi. Ställer det till bekymmer när vi äter ute?????
Vilka ...
Tunisien
Ellen66,
4 aug. 2008
Updaterad av Jullin
för 16 år sedan
Hej!!!
Har varit i Sousse två ggr förut och haft det jätte bra, med lagom avstånd till havet fina restauranger, trevligt bemötande och fina människor ,,, nu skall jag iväg med lilla mamma och det fanns bara hotell Regency i Hammamet ledigt (vi sticker på fredag 080808) så det det tog vi, verkar ...
Tunisien
Barnfamilj,
16 juli 2010
Updaterad av Michael67
för 14 år sedan
Hej!
Är en familj som gillar upplevelse,
Har med kort varsel köpt en resa till detta resmål utan att ha så goda förkunskaper?
Text o bild såg lockande ut... Har ni erfarenheter att dela med Er? Googlade lite och fick dessvärre mkt negativt med magsjuke anknytning...? Hinner inte vaccinera oss! ...
Tunisien
Schelenen,
18 juli 2010
Updaterad av Wanneli
för 14 år sedan
Har hittat ett jättebilligt flyg till Tunis.(656:-)
Min fråga är: Om jag nu landar i Tunis, var ska jag söka boende?
Hammamet? Djerba?
Allt vi vill ha är ett strandnära hotell. ... Mondiano: Ja, ni har flera valmöjligheter, Hammamet, Monastir, Djerba, bl.a. Frågan är hur långt (från Tunis) ni ...