Updaterad av Roy
för 18 år sedan
Reportaget i TV visade en del av av vardagen som anställd på Ryan Air. Frågan man ställer sig är om reportaget enbart visade valda delar av verkligheten eller skildrade normalförhållanden.
Det vore intressant att veta om du kan tänka dig att flyga med bolaget framgent eller om du tvekar.
Ge ...
Thailand
Mirage,
23 jan. 2010
Updaterad av Brigitta
för 14 år sedan
Resan närmar sig med stormsteg. Den 3/3 bär det av till Phuket.
Min fråga, kan man räkna ihop vikten på barnens väska, tänkte packa i samma väska . Hur petiga är dom?
Flyg med Ryanair för ett par år sedan och dom var helt otroligt petiga på vikten och man fick inte räkna ihop vikten på väskorna. ...
Österrike
Evano,
29 dec. 2019
Updaterad av Hawaii
för 4 år sedan
Ska till Wien i sommar och har hittat bra pris på direktflyg från Göteborg till Wien. Flygbolaget är Lauda air och jag hittar ingen info om detta bolag. Det går heller inte att få fram bagageregler/kostnader. Någon här som rest med detta bolag nyligen? Och om någon besökt Wien med barn (9-13 år) ...
Frankrike
Carolajnen,
10 nov. 2018
Updaterad av Lena47
för 6 år sedan
Hej. Nu kommer en fråga som säkert redan finns på 200 trådar här..
Idag bokade jag en resa till Paris, första gången jag besöker den staden, första gången jag reser själv, och också första gången jag flyger med air france.
Jag ska resa enbart med handbagage och jag har en kabinväska från epic ...
Updaterad av Birgere
för 7 år sedan
Har flugit mycket med Air Berlin inom Europa och det är ju ett bolag med en riktig succehistoria bakom sig.
Men nu verkar det ju inte gå så bra längre.
Företaget gör miljardförluster
Man tvingas att leasa ut 40 plan till värsta konkurrenten Lufthansa gruppen.
Vågar man i ett sånt läge boka ...
Thailand
Evamarina,
29 jan. 2011
Updaterad av Krokodilz
för 10 år sedan
Vad har ni som rest med Air Asia för erfarenheter ex mellan bangkok och krabi eller phuket. Känns det som ett bra bolag. Dom har ju väldigt bra priser. ... Krokodilz: Haha jag håller på att skratta ihjäl mig,
Efter att ha kastat en massa välförtjänt skit till höger och vänster på nätet om Air ...